אמאל'ה!

ויראלי

אישה ישנה עם נחש הפיתון שלה כל לילה: אז הוא הפסיק לאכול והוטרינר הבין את האמת האיומה

By john

January 09, 2022

חיות המחמד שלנו הן חלק מהמשפחה, ואנחנו רוצים שהן יהיו לצידנו יומם וליל.

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

אנשים רבים ישנים יחד עם חיות המחמד שלהם. כמובן, זה נחמד שהכלב או החתול נמצאים איתנו במיטה, אבל יש חיות מחמד שלא צריכות להיות קרובות למקום בו אנו ישנים.

ראייה לכך היא הסיפור הזה. והוא צריך ללמד את כולם לקח שהיינו חייבים לשתף איתכם.

האישה הזו ישנה עם חיית המחמד שלה בכל לילה – נחש פיתון. זה אולי  לא מפתיע, אך הסתבר שזו לא הייתה ההחלטה הכי טובה בעולם.

Wikimedia

בכל לילה, הנחש האהוב של האישה הקיף אותה. כשישנה על הבטן, הפיתון שלה נמתח לאורך הגוף שלה, מכף רגל ועד ראש. אלו היו רגעים נחמדים שהם חלקו יחד, עד שהיא הבחינה שמשהו אינו כשורה כשהנחש הפסיק לאכול יום אחד.

האישה הייתה מודאגת ולקחה את הנחש לוטרינר כדי לבדוק מדוע הוא מסרב לאכול. כשהוטרינר שאל אותה שאלות על שגרת היום של הנחש, הוא היה בהלם כששמע על הרגלי השינה שלהם.

Tristess Theraphy

אחרי ששמע שהאישה והפיתון ישנים יחד כל לילה, הוטרינר נהיה מודאג מאוד. הוא שאל את האישה האם הנחש נשכב לצידה או מתלפף סביבה. היא ענתה שכן. הוטרינר החל להסביר לאישה שהנחש לא מתכרבל איתה, אלא מודד אותה.

בכל פעם שהנחש נמתח לאורך הגוף שלה, הוא התכונן לקראת הארוחה הגדולה הבאה שלו. הוטרינר הסביר לאישה שהפיתון סרב לאכול – מכיוון שהוא הכין את עצמו לסעודה ענקית: האישה עצמה. מסתבר שהנחש המתין בסבלנות לזמן המושלם לארוחה, במקרה הזה – הבעלים שלו.

Flickr/Krayker

הלקח שלמדנו:

  1. חיות מחמד אקזוטיות כמו זוחלים וחרקים הן חיות מחמד לא רגילות שאולי מעניין להחזיק אותן, אבל הן צריכות לחזור לכלוב או האקווריום ברגע שמכבים את האור והולכים לישון!
  2. הוטרינר בסיפור הוא האיש שאתם צריכים בחיים שיכול להגיד לכם כשאתם עושים משהו טיפשי ומסכן חיים – אתם אולי לא מקשיבים מכיוון שהרגשות שלכם מעוורים אתכם. אבל תהיו צנועים והקשיבו לבעל מקצוע ותפעלו לפי העצה שלו.
Information NG

בבקשה שתפו את הסיפור המעניין הזה בפייסבוק והזהירו אחרים מסיטואציות דומות!