היום גיליתי

האמנים האלה כל כך כישרוניים שאתם לא תאמינו למראה עיניכם

יש אמנים שיש להם יכולת ששוברת גבולות של מה שחשבנו שהוא אפשרי.

לא משנה אם הם משתמשים בצבעי אקריליק, פחם, עטים או פשוט עיפרון רגיל, הם יכולים לצייר ציורים שפשוט אי אפשר להבדיל בינם לבין צילומים.

אם הכישרון האדיר שלהם והסבלנות המדהימה, האמנים האלה יוצרים משהו מרשים הרבה יותר מאשר העתקה פשוטה – במקום, הם מציירים חלון אל תוך עולם אלטרנטיבי, שמעוצב לפי החזון של האמן.

הנה 15 אמנים כאלה. כשתסתכלו על העבודות שלהם, אתם לא תאמינו למראה עיניכם!

דייגו פאזיו

 ייגו עובד כמו מדפסת הזרקת דיו, כשהוא מתחיל את הציורים שלו מצד אחד של הדף ועובר לאט לאט לצד השני. הוא עובד עם עיפרון פשוט ופחם. לוקח לו כ 200 שעות לסיים יצירה אחת (© faredelbene)

עומאר אורטיז

היכולת של עומאר לשלב בין צבע, אור וצל היא כל כך מדהימה שהיא הפכה לסימן ההיכר שלו. יש לו יכולת אדירה לייצר כל קו ופרט של הגוף האנושי. (© pinterest)

גרגורי תילקר

גרגורי יוצר את ציורי ה'גשם' שלו בעזרת צבעי מים וצבעי שמן אותם הוא מורח עם האגרופים שלו. כשמסתכלים על הציורים שלו, זה מזכיר נסיעה במכונית ביום גשום.

רות טייסון

לאמנית הבריטית רות טייסון אין רקע אומנותי רגיל. ועדיין, יש לה כישרון ייחודי שבעזרתו היא יוצרת ציורים ריאליסטים מדהימים. הוא משתמשת בשילוב של גרפיט, צבעי מים ועפרונות. (© deviantart )

רוברטו ברנרדי

קשה להאמין שהתמונה הזו היא לא צילום. זה מדהים איך הוא מדגיש כל פרט ופרט בפירות.

רובין אליי

האמן שמתגורר בלונדון יוצר ציורים ריאליסטים גדולים בעזרת צבעי שמן. (© robineley)

גוטפריד הלנוויין

גוטפריד משתמש בעיקר בצבעי מים בעבודות שלו. אין סוף לכישרון שלו – בנוסף לציורים הוא עובד כצלם, פסל, ומאייר. (© thetoc )

וינסנט פנטאוצו

העבודות של האמן האוסטרלי המפורסם וינסנט פנטאוצו ידועות בכל העולם. את הפורטרט שלו של הית' לדג'ר הוא סיים מספר שבועות לפני מותו של השחקן. (© kartinca)

קמלקי לורנו

קמלקי הוא אמן כשרוני מהרפובליקה הדומיניקנית. הוא משתמש בצבעי אקריליק על קנבס. עבור לורנו, ציור הוא לא העתק של תמונה, אלא השתקפות של החיים עצמם. (© kamalkylaureano)

פול קאדן

פול קאדן משתמש רק בעיפרון גרפיט. הפרטים והבעת הפנים שבציורים שלו הם פשוט מדהימים. (© mdig)

מתיו קורנל

קורנל לא מצייר בני אדם, מכיוון שמבחינתו הטבע הוא השולט בעולם. (© wetheurban)

תומאס ארוויד

לתומאס ארוויד מעולם לא למד לצייר באופן רשמי. כשהתאמן על הציורים שלו הוא נתקל באובייקט שריתק אותו יותר מכל – וזה היין. כך יצאה לאור סדרת ציורי 'מרתף היין' שלו, בהם הוא מציג בקבוקים, פקקים, פותחנים, כוסות, ואת המשקה עצמו. (© nevsepic)

בראיין דרורי

האמן האמריקאי בראיין דרורי סיים את לימודיו ב 2007, ומאז מצייר ציורי ריאליזם מרשימים. הוא זכה בפרסים בארצות הברית ואירופה, דרורי מתמקד בעור של האדם, ולעתים חושף צדדים של של הדמות האנושית שאנשים נוטים להסתיר.

יגאל עוזרי

ליגאל יכולת מדהימה לשלב בין אור וצל. קרני השמש שבציורים שלו גורמים לכל עבודה להיראות אילו היא צילום ולא ציור.

טאנר קיילן

כמו רבים מהאמנים כאן, האמן הטורקי טאנר קיילן מצייר ציורים ריאליסטים, והוא מתמחה בשכפול תמונות. הוא משתמש בעיקר בצבעי אקרליק בציורים שלו.

אנדרו טלבוט

האמן הבריטי הידוע אנדרו טלבוט הוא כוכב בעולם האמנות משנת 2002. הצבעים הריאליסטים הבולטים הפכו חלק מהעבודות שלו להיות מפורסמות מאוד. (© Andrew Talbot  )

תגובות פיסבוק
Exit mobile version