כפי שאתם וודאי יודעים

ויראלי

5 בעיות בריאותיות שבצל יכול לרפא

By john

January 08, 2022

כפי שאתם וודאי יודעים, בצלים הם נפלאים לבריאות הכללית שלכם, והדבר הנפלא בהם הוא שאתם יכולים לקלף אותם שכבה אחר שכבה.

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

חשוב לציין שלכל שכבה יש תועלת בריאותית משלה לכן חשוב לחתוך דרך מספר שכבות כשאתם מכינים את הארוחות שלכם.

שכבה 1: החלק הזה של הבצל מכיל נוגדי חמצון, חומרים אנטי-בקטריאלים ופיטונוטריאנט וזו הסיבה שהבצל נחשב לכל כך בריא, מפנים ובחוץ.

שכבה 2: מכילה ויטמין C, אשלגן, מגנזיום, נחושת, סיבים וזרחן.

שכבה 3: הסיבה שאנשים בוכים כשהם חותכים בצל היא בגלל שהוא מכיל תרכובות גופרית שיכולים למנוע פרקינסון, לווסת את רמת הסוכר בדם, למנוע מחלות לב וכלי דם ואפילו סרטן!

הנה עוד חמש שכבות של תועלת שאתם יכולים לקבל מבצל – חלקם אולי יפתיעו אתכם.

  1. נלחם בדלקות

הגורם המרכזי לכל המחלות הוא דלקת וישנם גורמים תזונתיים וסביבתיים רבים לכך, כולל דגנים מזוקקים, ממתיקים מלאכותיים, מוצרי טיפוח וקוסמטיקה, שומן טרנס, סוכר, זיהום אוויר, תזונה לא נכונה ומזון מעובד.

מומחים רבים מכל העולם טוענים שבצלים מכילים פיטוכימיקלים שפועלים כנגד הדלקת, וזו הסיבה שהם כל כך טובים לבריאות שלכם. יותר מכך, בצלים יעילים מאוד בכל הנוגע לטיפול בדלקת מפרקים, אסתמה, ובעיות נוספות הקשורות לנשימה.

  1. מפחית חום

כדי להוריד את חום הגוף, כל מה שעליכם לעשות זה לשים חצי בצל בתוך כל גרב במהלך הלילה. בבוקר, אתם תרגישו את ההבדל. פתרון נוסף הוא להוסיף בצל למרק ולאכול אותו.

  1. מנקה רעלים

לפי מחקר שפורסם בכתב העת Clinical Gastroenterology and Hepatology, בצל בשילוב עם כורכום מעניק תגובה כימית סנרגטית שגורמת למוות של תאים סרטניים:

"ירידה בכמות הגידולים נצפתה ב 4 מתוך 5 מטופלים במהלך שלושה חודשים, ו אצל 4 מתוך 4 מטופלים במהלך תקופה של שישה חודשים. תופעות הלוואי היו מינימליות".

  1. בריאות הלב

כפי שאתם יודעים יש בצל סגול, והסיבה שהוא סגול היא בגלל פיגמנט בשם אנתוציאנין. הוא נוגד חמצון פלבנואידי עוצמתי ויש לו את היכולת להפחית את רמת הכולסטרול הרע. כתוצאה מכך, הוא מפחית את הסיכון למחלות לב. הסיכון להתקף לב ושבץץ פוחת כתוצאה מהמרכיבים הגופרתיים שמונעים מטסיות הדם לסתום את כלי הדם.

  1. כוויות עור

בצלים יכולים להקל בכאב ודלקות, אבל גם למנוע היווצרות של שלפוחיות והכל בזכות התכונות הגופרתיות וקוורצטין. כל מה שעליכם לעשות זה למרוח בצל טרי ישר על הכווייה או במקום בו נשרפתם מהשמש כדי להאיץ את תהליך ההחלמה.