היום גיליתי

אבא הופתע למצוא את החדר של בנו נקי ומסודר – דקה לאחר מכן הוא מצא מכתב ששבר אותו לרסיסים

כל הורה לנער או נערה דואג מפעם לפעם שהילד שלו יתחיל להסתובב עם האנשים הלא נכונים. אז אנחנו לא יכולים לדמיין מה עבר הראשו של האבא הזה כאשר הוא מצא מכתב מהבן שלו שאמר שהוא ברח מהבית עם החברה  המבוגרת שלו. .

לא רק שהחברה של הנער שכנעה אותו שסמים זה לא דבר רע, היא גם הייתה בהריון. אך למרבה המזל, האבא המשיך לקרוא את המכתב של בנו וגילה מה באמת הבן שלו ניסה לומר לו.

כשהוא חלף על פני החדר של בנו, והבחין שהחדר נקי בצורה מחשידה, האבא מיד ידע שקרה משהו. אפילו המיטה הייתה מסודרת, מה שגרם לו להיכנס לחדר ולהסתכל. מהר מאוד, הוא מצא מכתב עליו היה רשום "אבא", וכאשר פתח את המכתב, הוא קיבל את השוק של החיים שלו.

הבן שלו כתב לו מכתב ארוך על איך הוא ברח על מנת להתחתן עם החברה המבוגרת שלו, ושהוא ידע שההורים לא יסכימו או יקבלו אותה. אבל משם זה רק נהיה יותר מזעזע. קראו את המכתב כאן:

"אבא יקר: בצער רב אני כותב לך את המכתב הזה. נאלצתי לברוח עם החברה שלי בגלל שרציתי להימנע מסצינה עם אמא ואיתך. מצאתי תשוקה אמיתית עם יעל, והיא כל כך נחמדה, אבל ידעתי שלא תקבל אותה בגלל הפירסינג, קעקועים, הבגדים שהיא לובשת, והעובדה שהיא הרבה יותר מבוגרת ממני. אבל זו לא רק תשוקה אבא; היא בהריון. 

יעל אמרה שנהיה מאושרים. יש לה דירה בצפון עם נוף מדהים. יש לנו חלום לעשות עוד ילדים. יעל פקחה את עיני לעובדה שמריחואנה לא פוגעת באף אחד. נגדל אותה בעצמו ונחלק אותה לחברים שלה שגרים באזור – בתמורה לסמים אחרים. בינתיים, נתפלל שהמדע ימצא תרופה לאיידס כדי שיעל תוכל להחלים. זה בהחלט מגיע לה!

אל תדאג אבא. אני בן 15, אני יודע איך לטפל בעצמי. יום אחד, אני בטוח שנחזור לבקר כדי שתוכל להכיר את כל הנכדים שלך. 

באהבה, 
הבן שלך, תומר

נ.ב. – אבא, שום דבר ממה שכתבתי אינו נכון. אני בבית של זיו. פשוט רציתי להזכיר לך שיש דברים גרועים יותר בחיים מאשר התעודה מבית הספר שנמצאת על השולחן במטבח. תתקשר אלי שיהיה בטוח עבורי לחזור הביתה!"

איזה נפלא זה שיש למשפחה הזו חוש הומור, נכון?

תגובות פיסבוק
Exit mobile version