היום גיליתי

אב חד הורי לקח את בתו ל'ארוחת ערב מיוחדת', אז אדם זר הגניב לו פתק שהשאיר אותו בדמעות

שלא יהיה לכם ספק, להיות אם או אב חד הורי זה אחד התפקידים הקשים בעולם. כמובן, זה גם תפקיד נפלא ומתגמל, אבל עבור רבים התפקיד הזה יכול לבודד אותם בחיים והעבודה הקשה וההקרבה שהם עושים עוברת לעתים מתחת לרדאר.

אב חד הורי אחד חשב על רעיון נפלא, ולקח את בתו בת ה 6 לארוחת ערב ביום האהבה. האבא, שהכינוי שלו באתר Imgur הוא Takopoke, רצה לבלות זמן איכות עם הבת שלו, אך לא היה לו מושג איזו תגובה הוא יקבל משני אנשים זרים שישבו בשולחן לידם.

יחד, השניים צחקו על היום, חגגו את האהבה שיש להם בבית ודיברו על הקשר המיוחד שיש ביניהם.

אך כשהדייט של האבא-בת נמשך, היה מישהו שצפה בהם מקרוב. בני זוג בשולחן קרוב צפו בשניים נהנים מהזמן שלהם יחד והחליטו להשאיר להם פתק.

בפתק שלהם היה רשום: "שלום!

מצטערים שאנחנו מרגלים אחריכם, אבל בעלי ואני ראינו אותך יחד עם הדייט הקטנה שלך וכל כך התרשמנו מאיזה אבא נפלא אתה. משני מבוגרים שגדלו בלי אבא, זה כל כך חשוב שיש דמות אב בגיל כל כך צעיר.

תמשיך בעבודה הטובה אבא, ארוחת הערב עלינו!".

האבא כל כך התרגש מהמחווה שהוא לא הצליח לעצור את הדמעות. "בני הזוג האלה החליטו לעצור את ארוחת הערב הרומנטית שלהם כדי לקחת זמן ולהלל ולשבח אדם שהם כלל לא מכירים.

למרבה הצער לא היו שמות על הפתק, אז לא יכולנו להודות להם באופן אישי".

הוא אומנם לא יכל להודות להם בעצמו, אך ליבו של האבא נמס מהמחווה המדהימה.

הוא פרסם תמונה של הפתק וכתב, "כאב חד הורי, לקחתי את בתי בת ה 6 לארוחת ערב ביום האהבה כשלפתע זה קרה. אני לא אשקר, ירדו לי דמעות בשולחן. אז תודה לכם זרים נחמדים. תודה רבה".

אנחנו אולי שמים לב לדברים טובים שקורים בעולם אך לא מתייחסים אליהם. בני הזוג האלה יצאו מדרכם וגרמו למישהו להרגיש מיוחד מאוד. 

כולנו צריכים מילות עידוד שיעזרו להם להישאר בדרך הנכונה. בבקשה שתפו אם אתם מסכימים. 

תגובות פיסבוק
Exit mobile version