היום גיליתי

תמיד שנאתי לנקות את השירותים והמקלחת, עד שגיליתי את הטריק הביתי המדהים הזה

אני אוהבת את חדר האמבטיה שלי. עכשיו שאני חושבת על זה, זה אולי אחד המקומות האוהבים עלי בבית.

שם אני מבלה את רוב זמני בבוקר כשאני מתכוננת ליום חדש, ובסוף היום, זה המקום אליו אני הולכת כדי להירגע עם המחשבות שלי באמבטיה.

זו הסיבה שחשוב לי מאוד שחדר האמבטיה תמיד יהיה נקי ומסודר. חדר אמבטיה נקי זו הרגשה נפלאה, אז שמתי לי הרגל לנגב את הכיור ומקומות אחרים כמה פעמים בשבוע. ואז פעם בשבוע, אני לוקחת את הזמן כדי לנקות בצורה יסודית את חדר האמבטיה – זה כולל את המקלחת, האמבטיה, השירותים. את כל זה אני עושה עם חומרי ניקוי וחיטוי.

כפי שכולנו מודעים, ישנם חיידקים מזיקים רבים שגרים להם בשירותים. והדבר האחרון שמישהו רוצה זה להידבק ולחלות בגלל החיידקים האלה, לכן חשוב מאוד לשמור על חדר האמבטיה נקי ומצוחצח, במיוחד את אזור המקלחת.

מוצרי ניקוי שאתם יכולים לקנות בחנות אולי יעשו את העבודה, אבל הם בהחלט לא טובים לעור ולמערכת הנשימה שלכם. לכימיקלים שנמצאים בחומרי הניקוי האלה יש השפעה ארוכה טווח רעה מאוד על הבריאות שלכם. למעשה, במחקר שפורסם לאחרונה במגזין American Journal of Respiratory and Critical Care Medicine נאמר שישנו קשר ישיר בין תפקוד לקוי של הריאות לבין מוצרי ניקוי. מסתבר שלאלו שמשתמשים בחומרי ניקוי באופן קבוע יש ריאות זהות כמו לאדם שמעשן 20 סיגריות ביום במשך עשרות שנים.

אחרי שקראתי את זה, חיפשתי אלטרנטיבות לחומרי הניקוי האלה שהשתמשתי בהם כדי לנקות את השירותים והמקלחת. לקח קצת זמן ומחקר, אבל נראה שישנו פתרון 'עשה זאת בעצמך' שאנשים רבים משבחים ומהללים.

לאחרונה ניסיתי אותו, והבנתי מדוע הוא כל כך פופולרי. לא רק שקל מאוד להכין אותו, הוא עושה פלאים בכל הקשור להסרת כתמי סבון ולכלוך מהאמבטיה ואריחי המקלחת.

והחלק הטוב ביותר? סביר להניח שכבר יש לכם בבית את כל מה שאתם צריכים כדי לכין את חומרי הניקוי הביתי הזה.

באופן אישי, אני חושבת שהכי קשה לנקות את האמבטיה והמקלחת. צריך להשתמש בהרבה מאוד חומר כדי לנקות אותם, ולפעמים לא משנה כמה חזק אתם מקרצפים, הם אף פעם לא נראים טוב כמו שאתם רוצים.

לעתים, זה קורה בגלל סוג המים שיש לכם. מים קשים בשילוב עם סבון, שמפו, וקרמים יכולים ליצור שכבת לכלוך שבלתי אפשרי לנקות.

במקום לבזבז את הכסף שהרווחתם בעמל רב על מוצרי ניקוי עם כימיקלים או חומרי ניקוי יקרים, נסו את חומר הניקוי הביתי הזה. תסמכו עלי, אתם תבחינו בהבדל.

זה מה שאתם צריכים:

– 1.5 כוסות סבון כלים נוזלי

– 1.5 כוסות חומץ

– בקבוק ספריי

הכנה:

1. חממו את החומץ במיקרוגל עד שהוא חם ואז העבירו לבקבוק ספריי

2. הוסיפו את סבון הכלים לבקבוק, סגרו ונערו בעדינות עד שהחומץ והסבון מתערבבים היטב

3. רססו כמות נדיבה על חומר הניקוי על המקלחת, אמבטיה, שירותים או כיור, ותנו לו לשבת במשך 30 דקות

4. קרצפו אם צריך, אם לא, פשוט שטפו את המשטח היטב עם מים.

הריח החזק של החומץ עלול להפריע לחלק מכם, אז זכרו לפתוח חלון או לכסות את הפנים אם הריח חזק מדי לטעמכם. אבל אל דאגה, אחרי זמן לא רב הריח מתפוגג.

עד כמה טוב זה עובד?

האנשים הטובים מהבלוג One Good Thing צילמו תמונת לפני ואחרי של המקלחת, והתוצאה פשוט מדהימה!

תראו בעצמכם:

תגובות פיסבוק
Exit mobile version