הליכה היא אחת משיטות ההתעמלות הקלות אך היעילות ביותר שיש

ויראלי

זה בדיוק כמה שאתם צריכים ללכת כדי להתחיל להוריד משקל

By john

January 04, 2022

הליכה היא אחת משיטות ההתעמלות הקלות אך היעילות ביותר שיש. הליכה יכולה לסייע לכם לשפר את הבריאות הכללית, ולחזק את השרירים.

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

אך עדיין, לא רבים יודעים שהליכה יכולה לעזור לכם להוריד כחצי קילו במהלך השבוע, ואפילו עד 10 ק"ג ב 5 חודשים, בלי דיאטה מיוחדת או התעמלות נוספת. אך חשוב להכיר מספר עקרונות חשובים על מנת להוריד משקל בשיטה הזו.

קודם כל, שני גורמים קובעים את כמות הקלוריות שנשרפות במהלך ההליכה – קצב ההליכה, ומשקל הגוף שלכם. לדוגמא, אם אתם הולכים במהירות ממוצעת של 6 קמ"ש, אתם יכולים לשרוף 400 קלוריות בשעה. 4.8 ק"מ נוספים ישרפו 300 קלוריות נוספות.

אם אתם עושים תכנית יומית ומשתמשים בפדומטר שיעזור לכם כשאתם הולכים, אתם יכולים להשיג תוצאות מדהימות.

ישנן גם אפליקציות בטלפון הנייד שיסייעו לכם להגדיל את הסיכויים להשיג את המטרה הרצויה.

לכן, אם אתם עושים 7000 צעדים בכל יום ואתם לא הורדתם משקל, אתם יכולים לפתור את הבעיה בצורה מתמטית ומצוא דרך להוסיף מרחק נוסף לפי כמות הקלוריות שאתם אמורים לשרוף.

רוב האנשים עושים כ 2000 צעדים ב 1.5 ק"מ כדי לשרוף קלוריות, בדרך כלל 100 קלוריות נשרפות ב 1.5 ק"מ. הפדומטר יספור את הצעדים שלכם ויקבע כמה קלוריות נשרפו וכמה עוד צריכות להישרף. כפי שמוסבר למטה:

אתם כמובן יכולים להתחיל לאט ולהגדיל את מספר הצעדים. הטיפים הללו יעזרו לכם להגיע ליעד של 2000 צעדים ביום:

הטיפים האלה יעזרו לכם להפוך את השגרה למעניינת ומרגשת יותר:

למרות שכולנו יודעים איך ללכת, טיפים קטנים יכולים לתת מוטיבציה ולשפר את הפעילות הספורטיבית שלנו.

לכן, הרימו ראש, התרכזו במשימה שלפניכם, תעשו מתיחות, ותשיגו את המטרה! זה אולי יהיה קשה בהתחלה, אבל ההרגשה הסופית שווה את זה בהחלט.

התחילו בהליכה 3 פעמים בשבוע, 15-20 דקות בכל פעם, ולאט לאט העלו את את הכמות. המצב ה אופטימלי הוא הליכה של 30-60 דקות מדי יום. כך תשיגו את המטרות שלכם בלי שינויים דרסטיים בדיאטה שלכם.