היום גיליתי

אתן צריכות מרכיב אחד בלבד כדי לקבל פנים חלקות ונקיות כמו שלה

עור חלק ויפה הוא אחד האלמנטים ליופי של אדם. כמו כן, עור בריא מסייע לכם להרגיש יפים יותר.

הדרך בה אתם מטפלים בעור ואורח החיים שלכם הוא הגורם למצב העור. חלק מהגורמים שמשפיעים על מצב העור הם לחץ, חוסר בשינה, תזונה לא נכונה, זיהום, נזק מקרני השמש, עישון ושתיית אלכוהול.

ישנם אלפי מוצרים לטיפול וטיפוח העור אשר מבטיחים לכם עור נקי ובוהק. במקום לסמוך על המוצרים הללו, אתם יכולים לנסות את הטיפולים הביתיים והטבעיים האלה אשר ישפרו את הבריאות ואת המראה הכללי של העור שלכם.

1. לימון

לימון הוא אחד המרכיבים הטובים ביותר לטיפוח העור. חומצת הלימון מסייעת לשמור על עור חלק והויטמין C שבלימון מפחית את הכתמים השחורים.

מרחו מיץ לימון טרי על הצוואר והפנים. השאירו 10 דקות ושטפו עם מים פושרים. לאחר מכן, שפשפו פרוסות מלפפון על העור כדי לרכך ולהעניק לו לחות. חזרו על הפעולה בכל יום-יומיים.

2. אלוורה

לאלוורה יש תועלות רבות לעור. התכונות האנטי בקטריאליות מסייעות לחסל חיידקים שגורמים לאקנה, והוא גם מרגיע גירודים וגירויים. הנוסף הוא מעניק לחות נפלאה לעור.

הוציאו את תמצית הג'ל מעלה אלוורה, מרחו את הג'ל על הפנים בעזרת כדור כותנה. אפשרו לו להתייבש לבדו במשך חצי שעה-שעה, ואז שטפו עם מים פושרים.

3. אבקת סודה לשתייה

אבקת סודה לשתייה מאזנת את רמת ה pH של העור, אשר חשובה מאוד לעור נקי וחלק. בנוסף, היא מסייעת בטיפול באקנה, פצעונים וכתמים.

ערבבו כפית אבקת סודה לשתייה עם כפית מים או מיץ לימון עד לקבלת משחה. נקו את הפנים ומרחו בעדינות את השמחה.

4. מלפפון

מלפפון מעניק לחות וטיפוח אשר חשובים מאוד לעור. הם יכולים לשפר את המראה כללי של העור על ידי הוספת זוהר וברק.

חתכו מלפפון לפרוסות, ושפשפו אותן היטב על הפנים. הישארו כך במהלך הלילה, ושטפו בבוקר עם מים חמים. חזרו על הפעולה בכל לילה לפני השינה.

6. נענע / נענע חריפה

המרכיב המרכזי הוא מנתול, אשר יש לו תכונות אשר מרגיעות ומקררות את עור הפנים והופכות אותו בריא יותר. בנוסף, היא יכולה לעזור ולטפל בזיהומים בעור.

שימו כפית אחת של אבקת נענע חריפה (מנטה) וכפית אחת של יוגורט רגיל בקערה. שימו בצד למשך חצי שעה ואז ערבבו היטב עד לקבל משחה אחידה. מרחו את המשחה על הפנים והצוואר. הישארו כך עד שהיא מתייבשת באופן טבעי.

תגובות פיסבוק
Exit mobile version