היום גיליתי

אמא חשבה שבנה סובל מדלקת באוזן – אבל אז הרופאים ראו את האצבעות שלו ונכנסו לפניקה

הזוג האוסטרלי ג'וס רוברטס וקייטלין גלי היו מאושרים עד הגג החודש יולי האחרון כאשר בנם ארצ'י נולד אל אוויר העולם. בהתחלה, הכל נראה מצוין. ארצ'י היה בריא וגדל בכל יום שעבר, בדיוק כמו כל תינוק אחר.

אבל כאשר ארצ'י היה בן כחמישה חודשים, העולם שלו ושל הוריו התהפך ולרעה. ארצ'י נהיה חולה מאוד.

הכל החל עם מחלת ילדים שכיחה. במרפאה, הרופא אבחן אצל ארצ'י דלקת אוזניים קלה, ואמר שאין סיבה לדאגה. אך מצבו של ארצ'י לא השתפר, הוא רק החמיר.

בהתחלה, השפתיים של ארצ'י נהיו אפורות, ואז האצבעות שלו. פריחה הופיעה לו על החזה, וכשההורים שלו ראו מה קורה, הם מיד נכנסו למכונית ונסעו לבית החולים הקרוב.

אחרי נסיעה של 40 דקות – שנראתה כמו נצח – הם סוף סוף הגיעו. ארצ'י היה אפור כולו וההורים שלו פחדו שהם הגיעו מאוחר מדי.

מסתבר שארצ'י סבל מחיידק אלים, מנינגוקוקוס – שעלול להיות קטלני אם לא מטפלים בו. ארצ'י מיד אושפז. הוא קיבל עירוי דם ואנטיביוטיקה.

ארצ'י היה בין חיים ומוות.

"זה משהו שרק קוראים עליו בעיתון או רואים בחדשות. אתה לעולם לא מצפה שזה יקרה למישהו כל כך בריא ושמח", כתבה אביו של ארצ'י בפייסבוק. "זה היה אחד הדברים הכי קשים שהייתי צריך להתמודד איתם. מעולם לא אהבתי מישהו או משהו עם כזו תשוקה ואהבה. זה לא משנה אם אתה האדם הכי קשוח בעולם, כשאתה נכנס לבית החולים ורואה את הילד שלך כך, זה קורע אותך מבפנים".

ברגע שמצבו של ארצ'י התייצב, ניתקו אותו ממכונת ההנשמה והוא נותר מאושפז בבית החולים לכמה חודשים נוספים. על מנת לשלם את כל החשבונות, הוריו של ארצ'י פתחו עמוד GoFundMe עם מטרה לגייס 5000$. ההיענות הייתה מדהימה.

עד לרגע כתיבת שורות אלה, המשפחה גייסה פי שלוש מהסכום שביקשה בזכות טוב ליבם של מאות אנשים, כולל אנשים זרים שמעולם לא פגשו את המשפחה, ארצ'י זכה לקבל את הטיפול שהיה זקוק לו.

היום ארצ'י מרגיש הרבה יותר טוב וכבר שוחרר מבית החולים. עדיין יש לו דרך ארוכה עד להחלמה מלאה, אך הוא מתקדם עם כל יום שעובר.

ג'וש וקייטלין לא היו יכולים להיות שמחים יותר.

אנחנו כל כך שמחים שארצ'י יהיה בסדר. איזה לוחם קטן!

תגובות פיסבוק
Exit mobile version