היום גיליתי

10 טיפים פשוטים למטבח שיעיפו לכם את המוח…ויהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

אני מכיר הרבה אנשים אוהבים לבשל, אבל אני לא מכיר אדם אחד שאוהב לנקות.

אין ספק שהכנת ארוחה טובה היא גם סוג של מדיטציה, גם הנאה וגם מספקת, הבעיה שאחר כך אנחנו נשארים עם ערימות של כלים שלאף אחד אין כוח לנקות. אבל אין ברירה, אז אנחנו מקרצפים, משפשפים ומנקים ובסוף הגב כואב, הידיים כואבות וכל מה שאנחנו רוצים זה לשכב ולנוח. ובכן, לא עוד!

הטריקים הקלים והפשוטים האלה עובדים כמו קסם. אתם לא תאמינו שדברים שיש לכם בבית יכולים להפוך למוצרי ניקיון פשוט מעולים שיהפכו את החיים שלכם לקלים ויפים יותר.

אחרי שתקראו את זה, אתם תצטערו שלא הכרתם את הטריקים האלה לפני, אבל אל דאגה, מעכשיו החיים שלכם יהיו הרבה יותר קלים, ופתאום תגלו שמשימת הניקיון עוברת כל כך מהר שיש לכם המון זמן פנוי לעשות דברים אחרים.

אז בואו נתחיל…

1. קרש חיתוך

האם קרש החיתוך שלכם נראה כאילו הוא צריך מייק אובר? כן, גם שלי. ובכן, הנה טריק קל שיעשה בדיוק את זה. שפשפו חצי לימון עם מלח על הקרש. השילוב של המלח והלימון יספוג את כל חלקיקי האוכל שתקועים בתוך הקרש. לאחר מכן פשוט שטפו אותו עם מים חמים וסבון כלים.

2. תבניות אפיה

ערבבו 1/4 כוס אבקת סודה לשתייה והוסיפו מספיק מי חמצן (היידרוג'ן פרוקסייד) עד להיווצרות משחה. שפשפו את המשחה בתבנית ה אפייה בתנועות מעגליות. תנו לה לשבת 2-3 שעות ולאחר מכן שטפו עם מים.

3. פומפיה

אף אחד לא אוהב לשטוף פומפיות. אבל הנה שיטה חכמה שתהפוך את החיים שלכם לקלים יותר: פשוט תגרדו תפוח אדמה. החומצה האוקסלית שבתפוח האדמה נתפסת ומפרקת שאריות מזון שנתקעו בפומפיה. ועם תפוח האדמה שגירדתם אתם יכולים להכין לביבות תפוחי אדמה טעימות.

4. מיקרוגל

אם נראה שהתפוצצה פצצת אוכל בתוך המיקרוגל שלכם, הנה שיטה קלה לניקוי. מלאו קערה עם מים וחומץ ביחס של 1:1 והכניסו למיקרוגל על עוצמה חזקה ל 2 דקות. זה למעשה עושה ניקוי אדים בתוך המיקרוגל. כל מה שאתם צריכים אחר כך זה לנגב קלות והלכלוך ירד בקלות.

5. מכונת קפה

מלאו את מכונת הקפה עם מים וחומץ ביחס של 1:1. ואז חלטו את הנוזל. כבו את המכונה ל 30 דקות ותנו לה לשבת. כשעברו 30 הדקות, חלטו רק מים עם פילטר חדש. וחזרו על הפעולה פעם נוספת. הקפה שלכם יהיה טעים ונקי מעובש.

6. סירי ברזל יצוק

אף אחד לא אוהב לשטוף סירים כבדים מברזל יצוק. אבל הנה טריק מעולה שינקה אותם בלי להרוס את הטעם שהם מעניקים. השתמשו במלח ושמן זית. המדריך המלא כאן.

7. מסיר לכלוך ושומן

שמן קוקוס הוא אחד המוצרים הטובים ביותר שיש – למגוון רחב של דברים. ערבבו שמן קוקוס עם אבקת סודה לשתייה ביחס של 1:1 כדי להסיר שאריות לכלוך ושומן.

8. בלנדר

כולם אוהבים שייקים, אף אחד לא אוהב לנקות את הבלנדר. אבל אתם יכולים לתת לו לנקות את עצמו. .פשוט הוסיפו מים חמים וסבון כלים לתוך הבלנדר והפעילו אותו. צפו במדריך המלא כאן.

9. טוסטר

כדי לנקות טוסטר מלוכלך, דביק ומלא שומן, פשוט ערבבו מים וקרם טרטר ושפשפו קלות והלכלוך ירד בקלילות.

10. רשתות הכיריים

אתם יכולים לנקות את השומן בעזרת אמוניה. הכניסו את הכיריים אל תוך שקית פלסטיק, הוסיפו 2-3 כפות חומר ניקוי מבוסס אמוניה. השאירו 12 שעות, לאחר מכן שטפו היטב.

תגובות פיסבוק
Exit mobile version