היום גיליתי

אמא הניחה בעדינות את התינוק בידיים של הבן שלה – מה שקרה אחר כך עשה צמרמורת לכל האינטרנט

לילדים יש כל כך הרבה חלומות כשהם צעירים ואינם מודעים למגבלות של החיים; חלק רוצים להיות גיבורי על, אחרים רקדנים, פאוור ריינג'רס, ספורטאים מפורסמים. לחלום חלומות גדולים ולהאמין שאתם בלתי מנוצחים זה חלק מלהיות ילדים.

עבור ילד אחד במסצ'וסטס, בשם מייקי, כל מה שהוא רצה להיות זה אח גדול. אבל זה לא הגיע בקלות עבור ההורים שלו, והמסע הקשה אותו עברו כדי ללדת את ילד השני שלהם עבר עליות ומורדות רבות.

אמא שלו, ג'סיקה מרוטה אמרה שמאז שמייקי החל לדבר הוא ביקש אח תינוק – רק על זה הוא חשב. כשמייקי היה בן 3, ההורים שלו החלו לנסות להיכנס להריון, אבל דברים פשוט לא הלכו כפי שהם רצו.

אחרי שהלכה למומחה פוריות ועברה ניתוח, ביום הולדתו ה 5 של מייקי, ג'סיקה גילתה שהיא בהריון. הוא כמובן היה נרגש מאוד. אבל רק חודש אחד אחר כך, ג'סיקה החלה לחוות סיבוכים ואיבדה את התינוק בשבוע ה 11.

"זה לקח את נשימתי. מייקי קיבל את האח התינוק שרצה, רק שעכשיו הוא היה התינוק המלאך שלנו", אמרה ג'סיקה.

ג'סיקה ובעלה החליטו שהם לא רוצים לעבור עוד שברון לב כזה. הם שמחו להישאר משפחה של שלושה.

קרן של תקווה

היא הוסיפה: "אחרי זה, בכל פעם שמייקי ביקש אח תינוק, הסברנו לו שיש סיכוי שהוא לעולם לא יקבל אח תינוק. זה שבר את ליבנו להגיד לו את המילים האלה, אבל מצאנו דרך להתמקם בחיים רק שלושתנו בביתנו החדש וליהנות מהקיץ".

ביום הראשון של מייקי בגן, ג'סיקה החלה לבכות. היא פשוט הרגישה שמשהו אינו כשורה.

"ידעתי שמשהו לא בסדר, אבל לא רציתי לעשות מזה סיפור. חיכיתי עד סוף השבוע וביקשתי מבעלי לקנות בדיקה הריון. עשיתי את הבדיקה לבדי. בעלי לא האמין והכריח אותי לעשות שתי בדיקות רק כדי לוודא. היו נרגשים אך זהירים".

ג'סיקה הייתה בהריון שוב!

הבדיקות חשפו שמצפה להם בן. שוב, הם התרגשו לבשר את החדשות למייקי.

אבל התינוק שלהם לא גדל בקצב שהיה אמור ורופאים אמרו להם שכדאי להם לחשוב על הפלה. אך המשפחה סירבה לוותר על החלום שלהם.

ג'סיקה הסבירה: "במהלך החודש שלפני הלידה התינוק הפחיד אותנו שלוש פעמים שהוא עומד להגיע, אבל הגענו לשבוע 30 ו 6 ימים. עשיתי אולטרסאונד באותו יום והתינוק עלה רק 2 גרם בשבועיים. הרופאים אמרו לנו, 'אנחנו הולכים ליילד את התינוק הזה היום', והסבירו שאם נחכה עוד אנו מסתכנים שהוא יוולד ללא רוח חיים".

הניתוח הקיסרי הפך מהר מאוד לניתוח חירום, כשדופק הלב של התינוק צנח בגלל ההרדמה. למרבה המזל, לא לקח זמן רב לפני שהתינוק ג'ייק אריק נולד במשקל של 800 גרם ואורכו היה 30 ס"מ.

"אחרי שהתאוששתי קצת, לקחו אותי עם המיטה כדי לראות אותו. לא הצלחתי לנשום והחלתי לבכות כשראיתי עד כמה הוא קטן. הלילה שההורים של בעלי הביאו את מייקי לראות אותי אמרנו לו שסוף סוף יש לו אח תינוק, ג'ייק. הפעם הראשונה שמייקי ראה אותו, הוא קרן מאושר ואמר, 'יש לו שיער ג'ינג'י כמו שלי' ".

כשבעלה של ג'סיקה היה צריך לחזור לעבודה ומייקי לבית הספר, ג'סיקה נשאר לצד התינוק שלה, לא מסוגלת לגעת בו אלא אם הייתה עוזרת לאחיות להחליף לו חיתול ולמדוד לו חום. היה זה זמן מבחן עבור המשפחה, וזו הייתה תקופה מפחידה מאוד.

הדבר שעזר להם לעבור את האתגר הזה היה כאשר הם יכלו להתכרבל עם ג'ייק, ג'סיקה הייתה יושבת בכיסא והיא וג'ייק היו נרגעים יחד.

זו הייתה גם תקופה נפלאה עבור מייקי, הוא סוף סוף יכל לגעת באחיו הקטן. הוא לא יכל להחזיק אותו עדיין, מה שהפריע לו מאוד.

"כל מה שהוא רצה היה להחזיק את האח הקטן שלו. מייקי התמלא עצב שהוא לא יכל לעשות זאת. במהלך השגרה היומית שלי עם האחיות של ג'ייק והרופאים, ביום העשירי, שאלתי אם מייקי יוכל להצמיד את העור שלו לעור של ג'ייק, בציפייה מלאה שהם יגידו לא. התרגשתי מעל ומעבר כשהם הסכימו".

ב 17 למרץ, 2018, מייקי הפך לאח הראשון שהורשה לשבת עור לעור עם אחיו  התינוק. ג'סיקה תיארה זאת כ'מדהים ומרגש'.

התינוק ג'ייק יכל ללכת הביתה אחרי 62 ימים בבית החולים ומייקי הוכיח עצמו כאח מדהים. כל בוקר, האחים מתכרבלים יחד במיטה של ההורים שלהם. ג'סיקה אמרה שהיא מרגישה כבוד להיות עבדה לאהבה ולמערכת היחסים המדהימה שלהם.

מייקי וג'ייק בהחלט נועדו להיות אחים. אם ילד מיוחד כמו מייקי, לג'ייק יש מזל שיש לו כזו אהבה סביבו. בבקשה שתפו את סיפור התקווה ואושר הזה עם החברים והמשפחה שלכם. 

תגובות פיסבוק
Exit mobile version