היום גיליתי

כל הרופאים הופתעו! הטיפול הזה מונע נשירה ומסייע לשיער לצמוח ולגדול בצורה חזקה ובריאה

השיער הוא אחד המאפיינים הפיזיים החשובים עבור אנשים, וזו הסיבה שאנשים מוציאים סכומי כסף לא קטנים על טיפולים כדי לגרום לשיער שלהם להיראות נפלא, וזו הסיבה שאנו מציגים בפניכם היום טיפול טבעי מעולה אשר יסייע לשיער שלכם לגדול בצורה רשימה ובריאה.

אחד הדברים שאנשים חוששים מהם הוא נשירת שיער, ולנשירה יש גורמים רבים, כגון לחץ, שינוי הורמונלי, שימוש מוגזם בצבע לשיער, פן, בייביליס ועוד.

מחקרים שנערכו לאחרונה מצאו שגורם נוסף לנשירת שיער הוא מזון – תזונה לא נכונה, ומחסור בחומרים מזינים עלולים לגרום גם כן לנשירה של השיער.

לכן אם אתם רוצים שיער שופע ומלא, ולמנוע נשירה, עליכם לחשוב טוב על הדברים שאתם אוכלים. בנוסף, חשוב לזכור שב'מחזור שיער' אצל מבוגרים, בין 100,000 ל 150,000 שיערות נופלות וצומחות באופן קבוע. בממוצע יומי כ 60-100 שערות נושרות אצל האדם הממוצע, כאשר הכמות עוברת את ה 100 שיערות, כדאי לחקור מה הגורם.

טיפול טבעי נגד נשירת שיער

למרות שיש מוצרים רבים בשוק המיועדים למנוע נשירה, הם בדרך כלל יקרים מאוד, ועלולים לגרום לתופעות לוואי, וזו הסיבה שאנו מציעים את הטיפול הזה שהפתיע רבים ביעילות שלו. זה מה שאתם צריכים:

התהליך פשוט מאוד, עליכם לערבב את כל המרכיבים יחד עד לקבלת מרקם אחיד, ולמרוח בכל המקומות בהם אתם רואים נשירה או קרחות. הישארו עם המשחה במשך שעתיים, ואז שטפו את השיער כרגיל.

איך תדעו אם זה עובד? כאשר אתם מורחים את המשחה, אתם אמורים להרגיש חמימות. כך תדעו שהטיפול עובד.

תגובות פיסבוק
Exit mobile version