הוא הפך ויראלי...ובגלל סיבה טובה

ויראלי

לאמא נמאס מהילד הפרחח שלה – המכתב הגאוני שלה כבש את האינטרנט בסערה

By john

January 01, 2022

ילדים. לא משנה כמה תנסו, לא משנה כמה פעמים תוכיחו נקודה, הם תמיד יחשבו שהם יודעים הכל.

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

זה יכול להיות מתסכל מאוד עבור הורה שצריך להתמודד עם התכונה הזו בלי הפסקה, אבל מכתב שכתבה אמא אחת לילד שלה בן ה 13 – בו היא מתייחסת לעובדה שהוא חשב שזה מתקבל על הדעת שהוא יציב חוקים משלו – הפך ויראלי בכל העולם.

האמא, העונה לשם אסטלה האבישם, הרגישה שהבן שלה זקוק ללמוד לקח. והלקח הזה התפשט ברשת כמו אש בשדה קוצים.

כשאסטלה האבישם החליטה ללמד את בנה הצעיר לקח בנוגע להתנהגות שלו, היא התכוונה שרק החברים והמשפחה שלה בפייסבוק יראו את זה.

Shutterstock

אבל מה שהיא לא ידעה זה שכפתור ה 'public' (ציבורי) בחשבון שלה היה מופעל, אז המכתב שלה שותף במהירות. לפני שהיא שמה לב, המכתב הגיע לכל העולם, הפך ויראלי ואנשים מכל קצוות העולם הגיבו לו.

במכתב, הבן שלה – העונה לשם אהרון – ננזף על כך שניסה להיות מבוגר בפעם הראשונה. לאסטלה נמאס שהילד שלה בן ה 13 ניסה לקבוע חוקים משלו, אז היא הזהירה אותו שאם ימשיך היא תתחיל לתת לו תחומי אחריות שמתאימים יותר לסטטוס שהוא רצה ליצור לעצמו.

האמא הכעוסה ציינה שהיא תצפה ממנו להשתתף בקניות של האוכל, לשלם שכר דירה על החדר שלו, ועל כל 'שירותי ניקיון' שיסופקו לו, מה שסביר להניח כלל הכנת ארוחת ערב וכביסות.

במכתב היה רשום: "אני משערת שתצטרך שיעור בעצמאות. בנוסף, כפי שצרחת בפני שאתה מרוויח עכשיו כסף, יהיה קל יותר בשבילך לקנות את כל הדברים שקנינו בשבילך בעבר. אם תרצה את המנורה/נורות או גישה לאינטרנט, תצטרך לשלם על החלק שלך".

"וגם תצטרך לזרוק את האשפה בימים שני, רביעי ושישי כמו גם לטאטא לשאוב אבק בימים הללו. תצטרך לנקות את השירותים פעם בשבוע, להכין לעצמך ארוחות ולנקות אחרייך. אם לא תעשה זאת, אני אגבה ממך 30$ ביום על שירותי ניקיון שאני צריכה לעשות. אם תחליט שאתה מעדיף להיות הילד שלי במקום השותף שלי, נוכל לדבר על התנאים".

לא לקח זמן רב והמכתב של אסטלה קיבל 85,000 לייקים בפייסבק ושותף יותר מ 160,000 פעמים. בתגובה לאלו שכעסו על כך שעשתה לו 'שיימינג' ברשת, היא ענתה כך: "למה לעשות לו שיימינג פומבי? אני לא. זו הייתה תאונה. התכוונתי שהפוסט יהיה רק בשביל החברים והמשפחה. ואתמול לא הבנתי למה יש לי יותר מ 100 בקשות חברות. חשבתי שפרצו לי לחשבון או משהו. כן, אני יכולה להוריד את הפוסט, אבל כל כך הרבה אנשים כבר ראו וקראו אותו עד עכשיו".

אנשים רבים שיבחו אותה על העמדה הקשוחה שלה. יותר מכך, מסתבר שזה עבד.

לפי הדיווחים, לאמא והבן יש עכשיו חוזה שמעמיד את אהרון במקום, והוא לומד לחיות לפי החוקים שלה.

האם אתם חושבים שהאמא הלכה רחוק מדי? או שיש לה זכות להציב חוקים, ציפיות והשלכות עבור הבן שלה?

ספרו לנו מה אתם חושבים בתגובות למטה. אם אתם מאמינים שזו הייתה מנת הורות טובה, שתפו את הכתבה כדי שהדוגמא שלה תגיע לכמה שיותר אנשים!