מומחים רבים מסכימים שהסיבה העיקרית לתסמונת

ויראלי

בחיים לא חשבתי שרק 2 כפיות של התערובת הזו תקטין את הבטן שלי תוך 15 ימים בלבד!

By john

December 31, 2021

מומחים רבים מסכימים שהסיבה העיקרית לתסמונת המעי העצלן (Lazy Bowel Syndrome) היא עודפי רקמת השומן מסביב לבטן. רקמת השומן הזו מעטה את שריפת השומן כמו גם את תהליך ניקוי הגוף מרעלים.

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

אך תזונאים אומרים שישנו פתרון קל ופשוט – משקה ביתי וטבעי שקל מאוד להכין. הנה מה שאתם צריכים:

מרכיבים

2 כפיות קינמון

3 כפות דבש אורגני

3 לימונים

180 מ"ל חזרת

הכנה

קודם כל, ערבבו את החזרת לבד בבלנדר, לאחר מכן הוסיפו פלחי לימון, וערבבו שוב. הוסיפו את הדבש והקינמון, וערבבו הכל יחד, והעבירו הכל לצנצנת זכוכית כשסיימתם. שתו כפית אחת של המשקה פעמיים ביום במשך 3 שבועות, והבעיה תיעלם.

תועלו בריאותית של המרכיבים

  חזרת

הצמח המדהים הזה מכיל פי 10 יותר גלוקוסינולט מאשר ברוקולי, מה שאומר שאתם צריכים כמות קטנה כדי לספוג את התועלות. טיפה קטנה במנה האהובה עליכם תעשה את ההבדל. גלוקוסינולט הוא נוגד חמצון עוצמתי שיכול להקל על בעיות נשימה וסינוסים.

יש לו גם השפעה אנטיביוטית על  הגוף אשר מסייע לטפל בזיהומים שונים. גלוקוסינולט קטלני עבור פטריות וחיידקים, והוא משפר את זרימת הדם ומסייע לנקות רעלים מהגוף.

לימונים הם מהפירות הבריאים ביותר שיש, הם מחזקים את המערכת החיסונית, מאזנים את רמת ה pH, והם עשירים בויטמין C. שתייה מי לימון לפני ארוחת הבוקר הפכה פופולרית ביותר בקרב אנשים בכל העולם, אבל אתם יכולים להוסיף לימון לשייקים, מנות שונות וכמובן לסלט.