היום גיליתי

נהג מכונית ספורט סירב לתת לטנדר להיכנס לנתיב – עכשיו צפו בטנדר משיג את הנקמה האולטימטיבית

אין הרבה דברים שמרגיזים יותר נהגים מאשר נהגים אחרים שלא נותנים כבוד ו/או מתחשבים על הכביש. למרבה הצער, יש רבה מאוד נהגים שחושבים שהכביש שייך להם, ולא ממש אכפת להם איך הנהיגה שלהם משפיעה על נהגים אחרים.

כתוצאה מכך, זה לא מפתיע שיש נהגים שמגיבים לאנוכיות הזו מפעם לפעם, ורוצים ללמד את הנהגים הלא מתחשבים איך לנהוג כמו בן אדם.

כך היה המקרה עם טנדר שחור שנמאס לו שמכוניות ספורט לא מפנות לו את הנתיב – והוא החזיר את מכונית הספורט הזו בחזרה לקרקע בדרך מקורית ונפלאה.

בסרטון שהפך ויראלי, הצופים זכו לראות דרך מצלמת דשבורד מכונית קורבט אדומה מסרבת לתת לטנדר להיכנס לנתיב. ואם זה לא היה מספיק, אז בזמן שהוא חוסם את הנתיב, נהג הקורבט פתח את החלון, הוציא את היד והראה אצבע משולשת לנהג הטנדר.

מהלך גרוע מאוד.

נהג הטנדר החליט ללמד אותו לקח. הוא הפנה את החלק האחורי של המכונית שלו כך שיהיה מול הקורבט, ואז הכה במכונית הספורט עם ענן עשן שחור וסמיך.

המקרה צולם על ידי מכונית שהייתה מאחוריהם, ולפי הנהג שצילם, פעולת הנקמה הייתה בדיוק מה שהגיע לנהג הקורבט…אחרי המקרה הקורבט איפשר לנהג הטנדר להיכנס לנתיב.

"נהגתי בפקק ליד סיאטל והבחנתי במכונית קורבט שלא מסכימה לתת לטנדר להיכנס לנתיב, אז הטנדר עצר לידו. ובזמן שנהג הקורבט פתח את החלון כדי להוציא אצבע משולשת, נהג הטנדר מילא אותו בכל כך הרבה עשן שאי אפשר היה לראות את הנהג בתוך הרכב. סוף הוא נתן לטנדר להיכנס לנתיב", סיפר הנהג המצלם.

צפו למטה בסרטון המדובר: 

תזכורת נפלאה לכך שכל הנהגים צריכים לכבד את הנהגים האחרים על הכביש.

שתפו את הכתבה אם אתם חושבים שנהג הקורבט קיבל את מה שמגיע לו!

תגובות פיסבוק
Exit mobile version