עבור רוב האנשים, יום החתונה הוא היום הגדול בחייהם

ויראלי

הכלה צפתה בבעלה מזמין את אמו לרקוד – הרגע המרגש לא השאיר עין אחת יבשה

By john

December 29, 2021

עבור רוב האנשים, יום החתונה הוא היום הגדול בחייהם. אירוע של פעם בחיים (בדרך כלל) מלא ברגשות – אהבה, צחוק, אושר, ודמעות. וזהו גם היום בו הרגעים הקטנים הופכים להרבה יותר יפים ומרגשים.

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

אולי זו הפתעה שההורים של החתן והכלה הכינו, נאום של חברים קרובים שנוגע לכולם בלב, או במקרה הזה, ריקוד מיוחד שמביא את כל האורחים בחתונה לדמעות.

בסתיו 2008, הגיע היום הגדול עבור כריסטינה ולוק ריהולט.

זה היה רגע מיוחד עבור כולם – אבל במיוחד עבור אמו של החתן, רבקה, שסבלה ממחלת ה ALS. היא הייתה בכיסא גלגלים, מודעת לכך שלא נותר לה עוד הרבה זמן לחיות.

אבל בינתיים, רבקה הייתה מלאת חיים, מוכנה לרגע שבו בנה האהוב יגיד 'כן' לארוסתו. אבל מה שרבקה לא ידעה זה שלוק עשה משהו מיוחד מאוד שיהפוך את היום הזה לרגע שלא ישכח לעולם…הוא ארגן ריקוד בן ואמא לצלילי השיר Hero של מריה קארי.

מול הכלה ואורחי החתונה, לוק ירד לברכיו כדי להיות באותו הגובה של אמו שהייתה בכיסא הגלגלים. הוא נישק אותה על המצח, לקח את יד, והוביל אותה בעדינות אל רחבת הריקודים. המחווה הייתה כל כך יפה, עוצמתית ומרגשת, שאל נותרה עין אחת יבשה באולם.

"זה כנראה הרגע המרגש ביותר שחוויתי", אמרה כריסטינה.

פחות משנה לאחר מכן, רבקה נפטרה. אבל עד כמה שהיה קשה ללוק להיפרד, תמיד יהיה לו את הזיכרון הזה: החיוך המקסים, דמעות של אושר, ורגע בלתי נשכח בו הוא רקד עם אמו ביום חתונתו.