היום גיליתי

זאת הסיבה שלכל מכנסי הג'ינס יש את הכיס הקטן הזה – האמת מאחורי זה תפתיע אתכם מאוד

תהיתם פעם מה זה הכיס הקטן הזה שנמצא בכל כיס של מכנסי ג'ינס?

ובכן, אני תהיתי. לא משנה כמה ניסיתי, מעולם לא מצאתי שימוש פרקטי לכיס הקטן הזה. הטלפון הנייד גדול מדי לכיס, אי אפשר להכניס לתוכו מטבעות או ארנק. ואל תנסו אפילו לאחסן בו מפתחות.

אבל אל חשש, העיתון הבריטי 'האינדפנדנט' טוען שיש לו את התשובה לשאלה הנצחית – וסביר להניח שהיא לא מה שחשבתם.

מפעם לפעם ודאי תהיתם. זה לא משנה עם אלה מכנסי ג'ינס של גברים או נשים. ברוב מכנסי הג'ינס יש שני כיסים קדמיים ושני כיסים אחוריים. ויש להם גם כיס קטן בתוך אחד הכיסים הקדמיים. אבל למה הוא קיים? מדוע הוא שם?

באופן מעניין, כדי למצוא את המקור עלינו לחזור כמעט מאתיים שנים אחורה. הכיס הקטנצ'יק הזה אינו תוספת מודרנית לג'ינס, במקום, יש לו פתרון שימושי למשהו שכבר לא מהווה בעיה בימינו.

מאחורי ההמצאה עומדת יצרנית הג'ינס המפורסמת ליוויס.

Pixabay

לפי האינדפנדנט, הכיס הקטן הראשון נכנס לשימוש בתחילת המאה ה 19. הסיבה? כדי לעזור לאנשים שלבשו מכנסי ג'ינס לעתים קרובות – הקאובויים!

קאובויים בדרך כלל היו מחזיקים את שעון הכיס שלהם מחובר לשרשרת או שומרים אותו בתוך הווסט, אך שתי השיטות האלה גרמו לכך שהשעונים היו נשברים לעתים קרובות. אז חברת ליוויס הוסיפה כיס קטן שנועד לשמור על השעון במקום בטוח. על ידי שמירת השעון בכיס הקטן, הקאובוי יכל לרכב בלי לחשוש שהשעון ישבר או יינזק תוך כדי הרכיבה. חכם!

Pixabay

לא היה לי מושג שזאת הסיבה. מדהים שהעיצוב הזה נשאר עד עכשיו. אולי אין יותר מדי קאובויים בעולם, אך כיס השעון שלהם בהחלט נשאר! 

שתפו את הסיפור הזה עם החברים שלכם, כדי שגם הם ילמדו את האמת. אני בטוח שגם הם תהו בקשר לזה!

תגובות פיסבוק
Exit mobile version