בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים החלו להבין

ויראלי

7 טיפים שיגרמו לחתול שלכם להפסיק להרוס לכם את הרהיטים

By john

December 28, 2021

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים החלו להבין שעקירת ציפורניים לחתולים היא אכזרית, לא הכרחית וכואבת עבור החתולים. בישראל אגב, זה נגד החוק לעקור ציפורניים לחתול.

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

מרפאה וטרינרית בארצות הברית פרסמה לאחרונה פוסט בפייסבוק בו הם רושמים שהם מפסיקים לבצע עקירות ציפורניים.

"בעבר האמנו שעקירת ציפורניים מצילה את החיים של החתולים. פחדנו שחתולים עם ציפורניים ינטשו ויחזירו אותם לבתי מחסה. אבל כפי שהסתבר זה לא המקרה. באזורים בהם הפסיקו לבצע עקירות ציפורניים, מספר הנטישות דווקא ירד".

המרפאה התנגדה לעקירות לפני שהפסיקה לבצע אותן לחלוטין. הוטרינרים מאמינים שזו למעשה כריתת קצה האצבע של החתול. מלאני בלייר, מנהלת המרפאה אמרה:

"ברגע שאנשים הבינו מה זה (כריתה) ולמדו דרכים טובות למנוע מהחתול לקרוע דברים, הם קיבלו זאת בהבנה".

צוות המרפאה ידע שהסיבה המרכזית שאנשים רצו לעקור את ציפורני החתולים היא כדי למנוע מהם להרוס את הרהיטים שלהם, אז הם החליטו לשתף רשימה של טיפים. למטה תמצאו איך למנוע מהחתול שלכם להשמיד את הרהיטים שלכם בלי הצורך להתעלל בו ולעקור את ציפורניו.

1. כסו את הרהיטים

אם החתול שלכם כבר שורט רהיט מסוים, כסו אותו בסדין, ניילון או כל דבר אחר. החתול לא יאהב את ההרגשה.

2. ספקו אלטרנטיבות

החתול שלכם זקוק לאופציות אחרות אם הוא לא יכול לשרוט את הרהיטים. קנו מתקן גירוד לחתול והניחו אותו באזור בו הוא היה שורד את הרהיטים. תוודאו שהמתקן כבד מספיק כדי שלא יפול על החתול בזמן שהוא נשען עליו עם כל המשקל שלו.

3. אופקי זה הכי

 חתולים אוהבים משטחי גירוד אופקיים, אז חפשו כזה בחנות החיות.

4. תנו להם להתפרע

חתולים צריכים 'לקרוע' את החומר, אז תוודאו שהמתקן עשוי מסיבי חבלים איכותיים או חומר איכותי אחר. הם מגרדים ושורטים כדי שיהיה להם תיאור ויזואלי של הטריטוריה שלהם, אז הם צריכים לראות שהם עושים את העבודה כמו שצריך.

5. השתמשו בפליווי

תרסיס פליווי הוא דוגמא לספריי פרומון שמשחרר את הריחות שחתולים עושים באופן טבעי. התרסיס הסינתטי הזה גורם להם לחשוב שכבר גירדו במקום במקום הספציפי הזה, אז רססו את הרהיטים שלכם.

6. אל תשאירו אותם לבד

אם אתם בחוץ, תנעלו את דלתות החדרים עם הרהיטים הטובים על מנת שהחתול שלכם לא יוכל להיכנס עד שאתם מגיעים הביתה.

7. גזרו לו ציפורניים

במקום לעקור את ציפורניו, פשוט גזרו אותם. אך תעשו זאת אצל הוטרינר על מנת לא לפגוע בחתול. זה מומלץ רק עבור חתולים ביתיים, שלא צריכים להשתמש בציפורניים שלהם מחוץ לבית.