תאוריה חדשה בנוגע לשוד של קים קרדשיאן ...

ויראלי

זאת סיבה שיתכן וקים קרדשיאן ביימה את השוד בחדר המלון בפריז

By john

December 28, 2021

תאוריה חדשה בנוגע לשוד של קים קרדשיאן עושה כותרות ברשת, ולפי הדיווחים זהו פוסט שעלה ולאחר מכן נמחק בהאפינגטון פוסט. הסיפור חושף שקים קרדשיאן ביימה את השוד בפריז – על מנת להעלות את הרייטינג של תכנית הריאליטי שלה שמדובר בערוץ E.

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

הסיפור החם בשבועות האחרונות היה מעשה השוד באיומי אקדח בחדר המלון של קרדשיאן הפריז. לפי הדיווחים שני אנשים חמושים נכנסו לחדרה ב 3 לאוקטובר כשהם לבושים כמו שוטרים ושדדו תכשיטים בשווי 11 מליון דולר.

אך לפי הדיווחים, הפוסט המחוק בהאפינגטון פוסט סיפר סיפור שונה – קרדשיאן הודתה בפני הפקת תכנית הריאליטי 'משפחת קרדשיאן', שהיא ביימה את כל הסיפור כדי להעלות את הרייטינג של התכנית.

קרדשיאן הודתה לכאורה בפני איש צוות הפקה שבעלה, קניה ווסט, היה זה שהעלה את הרעיון לביים את השוד, ומאז היא התמלאה רגשות אשמה. היא חשפה את הסיפור, כך לפי הדיווחים, בראיון האחרון לתכנית.

"אפילו לא ידעתי שמה שעשינו היה נגד החוק בפריז. אני רק רוצה להחזיר אחורה את החיים שלי. אני לא מעוניינת בכספי ביטוח, אז אנשים צריכים להפסיק להגיד שזה לא חוקי", כך אמרה קרדשיאן, לפי דיווח של אתר Starcasm.

לאחר השוד, מי שספג ביקורות רבות היה המאבטח האישי של כוכבת הטראש, פסקל דובייה. אנשים תהו מדוע הוא לא שמר על קרדשיאן בזמן שהפורצים נכנסו לחדרה. אך לפי דיווח של Subsequent, דובייה היה באותו הזמן עם קורטני קרדשיאן וקנדל ג'נר.

"זה לא מוזר שפסקל יהיה עם קורטני או עם מישהי אחרת מהמשפחה ברגע שקים נמצאת 'בטוחה' בחדרה או ביתה", אמר מקור. "פסקל מספק אבטחה לכל המשפחה, ולא רק לקים".

מאז המקרה, כך מדווחים, קרדשיאן הגבירה את האבטחה סביבה, ואפילו שכרה את שירותיהם של אנשי השירות החשאי – אלו ששומרים על נשיא ארצות הברית. דובייה ימשיך לאבטח אותה, אך היא הוסיפה שני מאבטחים נוספים שישמרו עליה 24 שעות ביממה. בנוסף, כך מדווח אתר TMZ, הרכב שלה יהיה משוריין.

אז האם קים קרדשיאן ביימה את השוד או שמה זו עוד קונספירציית רשת? ספרו לנו מה דעתכם בתגובות למטה.