היום גיליתי

כולם חשבו שלילדה בת ה 5 יש גידול – עד שהאמת המחרידה והמזעזעת נחשפה

קראנו סיפורים רבים במהלך השנים על אמהות צעירות. אבל סיפורים כאלה רק מוכיחים שגוף האדם מלא במסתורין. ולמרות כל הקדמה המדעית שנעשתה במהלך השנים, גוף האדם עדיין יכול להפתיע אותנו.

הריון של נערות הוא נושא שלא קל לדבר עליו. אבל אי אפשר להשוות אותו להריון של ילדות. ברוב המקרים, מדובר בניצול מיני של קטינים ואמא שלא מוכנה כלל להורות.

אז קשה לדמיין איך היו החיים של לינה מדינה, האמא הצעירה אי פעם שתועדה בהיסטוריה המדעית. היא הייתה בת חמש, שבעה חודשים ו 21 ימים כאשר ילדה בן.

ועדיין, האדם שאנס את הילדה הקטנה מעולם לא נענש.

לינה מדינה נולדה בשנת 1933 בעיר הענייה, טיקרפו, שבפרו. היא גרה בבית קטן עם הוריה ו 8 האחים והאחיות שלה.

כשלינה הייתה בת 4, אביה הבחין במשהו מוזר: הבטן של בתו החלה להתנפח כמו בלון.

אחרי זמן מה, הבטן הגדולה של לינה הייתה הדיבור בעיר, ומספר אנשים האמינו שחי בתוכה 'שד'. אביה אפילו יצר קשר עם הילרים ושאמאנים על מנת שיוציאו ממנה את ה'שד' הזה.

שום דבר לא עבד, ומשפחתה של לינה החלה לחשוד שמדובר בגידול. בסופו של דבר הם הלכו לעיר פיסקו והביאו את הילדה הקטנה לבית החולים.

שם הם פגשו את הרופא חררדו לוזאדו, שכמו ההורים של לינה, חשד בתחילה שמדובר בגידול.

אך מהר מאוד, הוא גילה שהוא טעה – והאמת המחרידה נחשפה.

לינה הייתה בחודש השביעי להריונה.

הרופא לא האמין למראה עיניו. הוא קרא למומחים שהגיעו מעיר הבירה, לימה. אך הם רק אישרו את מה שלוזאדו גילה.

ב 14 למאי, 1939, כשלינה הייתה בת 5, היא ילדה בן בריא בניתוח קיסרי. הוא שקל 2.7 ק"ג, וגובהו היה 48 ס"מ. קראו לו חררדו, על שמו של הרופא, כך לפי הניו יורק פוסט.

ההיריון של לינה הפך לחדשות בכל העולם ודווח בכל מקום מהניו יורק טיימס בארצות הברית ועד לדיילי טלגרף באנגליה. זה היה הסיפור הבולט בעולם יחד עם מלחמת העולם השנייה.

לינה קיבלה הצעות רבות לטוס לארצות הברית יחד עם בנה כדי לעבור בדיקות רפואיות. אך ההורים של לינה סירבו ונשיא פרו, אוסקר בנאווידס, חוקק חוק אשר מגן עליהם מפני ניצול לטובת רווח כלכלי, ובנוסף הרוויח להם מענק אשר ידאג להם לשארית חייהם. אך למרבה הצער, לינה לא ראה אגורה אחת.

אף אחד לא האמין שילדה כל כך צעירה יכולה להיכנס להריון – וללדת ילד בריא.

בעיר הולדתה, לינה קיבלה את הכינוי 'הבתולה מרי'. חלק מהתושבים האמינו בנה הוא בן אלוהים.

אך הרשויות לא קנו את ההסבר הזה. הם חשדו שהיא נאנסה על ידי אביה. המשטרה חקרה אותו והוא נעצר למספר ימים. אך בסופו של דבר הוא שוחרר מחוסר ראיות. החשוד השני במעשה היה אחד האחים שלה הסובל ממחלת נפש.

חשוד נוסף היה הגנן. הוא נעלם ללא עקבות לאחר שגילו שלינה בהריון.

אך עד היום, 78 שנים אחרי, אף אחד לא יודע מי הוא אביו של התינוק. לינה מעולם לא דיברה על זה, למרות לחץ עצום שהתקשורת הפעילה עליה.

מספר שנים אחרי לידת הנס, רופאים פרואנים גילו שלינה סבלה מהפרעה הורמונלית נדירה בבלוטת יותרת המוח.

לפי המכללה האמריקנית לרופאים מיילדים וגניקולוגים, לינה קיבלה מחזור ראשון כשהייתה בת 8 חודשים, וכשהייתה בת 4, היא כבר הגיע לבגרות מינית. בזמן שילדה, ללינה היה גוף של אישה מפותחת לגמרי. היא נכנסה לספר השיאים של גינס.

כמובן שלינה לא הייתה מסוגלת לטפל בילד, וחררדו הועבר לסבים שלו. במשך תקופה ארוכה, הילד, ששיחק יחד עם לינה בצעצועים, היה בטוח שהיא אחותו. רק כשהיה בן 10, חררדו גילה את האמת על אמו.

החיים לא היו קלים עבור האמא הצעירה. אך למרבה המזל היה לה מלאך שומר: הרופא שיילד אותה. הוא נתן ללינה עבודה בתור מזכירה במרפאה שלו. בתמונה למטה, אפשר לראות את לינה המבוגרת עם בנה.

לקח ללינה זמן עד שהפכה לאמא שוב. כשהייתה בת 30, לינה נישאה לאדם בשם ריקרדו חוארדו, וילדה את בנה השני כשהייתה בת 38.

בנה של לינה, חררדו, נפטר בגיל 40 כתוצאה ממחלה במח העצם.

לינה וריקרדו עברו למקסיקו וחיו שם מספר שנים לפני שחזרו לפרו, לשכונה ענייה בעיר לימה.

הזוג בנו בית בשכונה, אך הממשלה הרסה אותו בשנות ה 80 כדי לבנות במקומו כביש מהיר.

ואז בשנת 2002 המזל סוף סוף האיר פנים ללינה. גניקולוג בשם חוזה סנדובל התעניין במקרה שלה, והפעיל לחצים עצומים על הממשלה להעניק לה את המענק שהבטיחו לה כשהייתה קטנה. ולינה סוף סוף קיבלה את הכסך.

בעלה של לינה הסביר שהמרדף האינסופי של התקשורת במהלך השנים הפך את לינה למופנמת.

לינה, היום בת 83, מעולם לא זכתה לשקט ומנוחה מהתקשורת, אשר הייתה אובססיבית בקשר לסיפור שלה.

אך לינה תמיד שמרה על שקט, וסירבה לכל הצעה לראיון. ויתכן שזו הסיבה שהסוד של ההיריון הזה עדיין ממשיך להדהים את העולם גם היום.

תגובות פיסבוק
Exit mobile version