האמא הזו רוצה להזהיר את כל ההורים

ויראלי

אמא הניחה את הבן שלה בעגלת הקניות בסופר מרקט. יום למחרת הוא התעורר עם חום 39.5

By john

December 25, 2021

עבור ויויאן וורדרופ, הכל החל בקפיצה קצרה למכולת עם בנה בן 10 החודשים, אבל אז קרה משהו. 24 שעות בלבד אחרי שהלכה לקניות, בנה לוגן, חלה מאוד והובהל לבית החולים.

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

במשך יותר משבוע, התינוק נלחם במספר מחלות, כולל דלקת קרום המוח. אחרי חקירה מעמיקה שנועדה לבדוק איפה הילד יכל לבור במגע עם זיהום חיידקי, הרופאים חשדו בעגלת הקניות במכולת.

אחרי המקרה שובר הלב, ויויאן מפצירה באנשים תמיד להשתמש בחומר חיטוי על עגלות הקניות לפני שהם מושיבים בתוכן את הילדים שלהם.

24 שעות אחרי הקניות התינוק לוגן החל להקיא. וזה לא היה הכל, הוא סבל מחום גבוה ושלשול חמור. "הוא שלשל בכל מקום", אמרה אמו. "ניסיתי לתת לו בקבוק והוא רק הקיא".

המצב של לוגן התדרדר, אז ויויאן לקחה אותו לרופא הילדים. שם, הרופא שלח אותה בחזרה הביתה, כשהוא אומר שזה רק וירוס. יום למחרת, מצבו של לוגן לא השתפר ועכשיו הוא סבל מהתייבשות.

לא רוצה לקחת סיכונים, ויויאן לקחה את לוגן ישר לבית החולים שם הם הצילו את חייו. התינוק המסכן בילה את 10 הימים הבאים מאושפז בבית החולים. ב 8 הימים הראשונים הוא היה מאושפז בחדר המיון. חוויה טראומטית לכל הורה.

לוגן אובחן עם מספר מחלות: סלמונלה, דלקת קרום המוח, אדנווירוס ורוטוירוס. התינוק בן 10 החודשים היה צריך להיאבק על חייו.

לפי המרכז לבקרת מחלות ומניעתן, תינוקות נמצאים בסיכון גדול מאוד לחלות בדלקת קרום המוח.

אלו הסימפטומים שיש לשים אליהם לב:

חיידקי דלקת קרום המוח יעוברים מאדם לאדם, אבל יש זנים שאפשר להידבק בהם ממשטחים שונים.

אחרי המקרה שובר הלב עם בנה, ויויאן ידעה שהיא חייבת להזהיר הורים נוספים. כאשר אתם שמים את הילד בעגלת הקניות, השתמשו בחומר מחטא או במגבון אנטיבקטריאלי לפני שאתם מושיבים את הילד. שיטה נוספת היא להניח שמיכה לפני שאתם מושיבים את הילד בעגלת הקניות.