ב 25 השנים האחרונות, הנשים היפניות מחזיקות בשיא העולמי

ויראלי

זאת הסיבה שהנשים היפניות אינן משמינות ותוחלת החיים שלהן היא הארוכה בעולם! הסוד פשוט מדהים

By john

December 24, 2021

ב 25 השנים האחרונות, הנשים היפניות מחזיקות בשיא העולמי לתוחלת החיים הארוכה ביותר בקרב נשים. תוחלת החיים הממוצעת של אישה יפנית היא 87.

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

מלבד העובדה שהם חיות יותר שנים מכל הנשים בעולם, הנשים היפניות נראות צעירות, ואיכשהו מצליחות לעמוד בפני התהליך הטבעי של הזדקנות. למרבה המזל, אתן יכולות סוף סוף לנסות את הסוד שלהן לחיים ארוכים ויופי.

הספר 'נשים יפניות לא מזדקנות או משמינות' שנכתב על ידי הסופרת היפנית נעמי מוריאמה, חושף את הסודות של המטבח היפני ואת התרופות הטבעיות שגורמות להם להיראות צעירות ולהישאר בריאות.

בספר היא כותבת שהמטבח היפני משתמש במזון שמונע הזדקנות, בעיות בריאות, ועלייה במשקל. צריכה יומית של המזונות הללו – פירות, אורז, דגים, אצות, ירקות, תה ירוק, וסויה, מובילה לאיזון המשקל ומניעת תהליך ההזדקנות.

היפנים צורכים באופן קבוע מנות ביתיות הכוללות מרק, פירות, דג צלוי, קערת אורז, ירקות מבושלים ותה ירוק.

הם אוהבים מאוד דגים, וצורכים 10% מצריכת הדגים העולמית, מה שמדהים בהתחשב בכך שהם מהווים רק 2% מאוכלוסיית העולם.

מוריאמה טוענת גם שהילדים היפנים לומדים את חוקי התזונה הבריאה מגיל צעיר, הם מעריכים מזון בריא ואוכלים לאט. בנוסף, כל מנה מוגשת בנפרד, ואסור לאכול מנות גדולות או לקבל מנה שנייה. המנות פשוטות למדי, ובדרך כלל הן מאודות או צלויות.

בכל הארוחות יש מנת אורז, במקום לחם, וזה אחד ההבדלים הגדולים ביותר בין הרגלי האכילה שלהם לשלנו.

היפנים מאמינים שארוחת הבוקר היא הארוחה החשובה ביותר, והיא מכילה מנות שונות כמו דגים, חביתה, מרק, טופו, אצות, אורז מאודה, שום, ותה ירוק.

הם נמנים מאכילת מזונות סוכרתיים, ואם הם כבר אוכלים אותם, אז זו תהיה מנה קטנה מאוד. נשים מודעות להשפעות השליליות של מזון עם סוכר כמו עוגות, גלידה, ושוקולד, וכמעט שלא אוכלות אותם.

המסקנה של הסופרת בסוף הספר מסבירה את החשיבות של פעילות ספורטיבית גם כן:

"התעמלות היא חלק מהשגרה היומית ביפן ועל מנת לשמר אורח חיים בריא, הם בונים תרבות שלמה סביב אופניים, הליכה וטיולים. "