כמה דקות אחר כך והיא מרגישה נפלא!

ויראלי

זאת הסיבה שאמא תמיד שמה תה שחור על העור שלה אחרי יום בים. לא האמנתי לה עד שניסיתי בעצמי

By john

December 23, 2021

כשהיינו קטנים רובנו הרגשנו שלאמא שלנו יש פתרון לכל סוג כאב ממנו סבלנו.

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

אבל עכשיו אנחנו גדולים ויש לנו ילדים משלנו, ואנחנו עדיין פונים ל'תרופות הסבתא' האלה במקום לרוץ לבית המרקחת לקנות תרופת מרשם יקרה. מה שרבים מאיתנו לא יודעים זה שאפשר להקל על הרבה מאוד כאבים בעזרת דברים ששוכבים לנו בארונות המטבח.

ברשימה הזו, חשבנו על מספר דברים שלמדנו במהלך השנים, והפתרונות הקלים הללו לא מצריכים זמן או אנרגיה רבה. חלקכם ודאי כבר מכירים אותם, וחלק אולי יהיו חדשים – ויתכן ותרצו ללחוץ על כפתור השיתוף ברגע שתקראו אותם כדי שגם החברים שלכם יוכלו לשמור על עצמם בריאים ומאושרים עם הטיפים החכמים האלה!

1. הקלה לכוויות שמש

Shutterstock

יום בשמש הוא נפלא לגוף ולנפש – אבל חשוב מאוד ללבוש בגדים ולהימרח בקרם הגנה מכיוון שכוויות שמש יכולות לגרום לא רק לסרטן העור אלא הן יכולות לכאוב מאוד.

אם כן נשרפתם בשמש ישנה תרופה טבעית שתעניק הקלה בכאב. וכל מה שאתם צריכים לעשות זה ללכת למטבח ולקחת קצת תה שחור! הכינו קנקן תה שחור ותנו לו להתקרר, לאחר מכן השרו בו מגבת והניחו על האזור בו נשרפתם – והחומצה הטאנית והתאוברומין שבתה השחור יסירו את החום מהכוויות בזמן שמרכיבים אחרים בשם קטצ'ינים בתה יסייעו לתקן את העור.

2. נגד עקיצות חרקים

Shutterstock

להישרף מהשמש זה בדרך כלל דבר שקורה לכולם במהלך הקיץ, ולהיעקץ על ידי יתוש מציק זה גם משהו שאי אפשר להתחמק ממנו. זה לא נושא לצחוק והגירוד יכול להביא אתכם על דעתכם – אבל כדי להקל עליו, אתם יכולים להשתמש בסודה לשתייה.

ערבבו אבקת סודה לשתייה עם מים כדי ליצור משחה ומרחו על העקיצה כדי להעניק הקלה. תרופות ביתיות אחרות שיכולות לעבוד הן שמן עץ התה ובצל.

3. כאב גרון? אין בעיה!

Shutterstock

נמאס לכם לקנות תרופות יקרות בשביל כאבי הגרון? תשכחו מהן! פשוט השתמשו בחומץ תפוחים, קצת נוזל קסם אשר משתמשים בו מאות שנים כדי לרפא מחלות שונות. ערבבו 3 כפות חומץ תפוחים עם 3 כפות מים, גרגרו כמה פעמים בשעה לקבלת תוצאות אופטימליות. החומץ יסייע לחסל את הבקטריות שגורמות לכאב הגרון.

4. מלחמה בתשישות

Pixabay

רובנו חושבים על כוס קפה גדולה שעוזרת לנו להישאר עירניים במהלך היום. אבל תרופה  קצת פחות מוכרת היא עלי נענע טריים. הריח של נענע הוא שמן ארומתרפי ידוע שעוזר להילחם נגד תשישות ועייפות ויכול להיות דרך נפלאה להתחיל את היום!

בנוסף, אתם גם יכולים לאכול אותם, העלים הירוקים של הנענע מכילים ויטמין C ו E, חומצה פולית, סידן וברזל.

5. לרפא פצעים

Pixabay

לדבש יש תכונות חיוביות רבות כולל הכוח לרפא בשל חומצה לקטית ספציפית. ישנם חוקרים הטוענים שדבש יכול להיות גם אנטיביוטי. יחד עם זאת, דבש יכול להיות מצוין בכל הנוגע לריפוי פצעים. בשביל זה הכי טוב להשתמש בדבש פרחי בר מכיוון שהוא נחשב לעשיר ביותר בבקטריות בריאות.

6. טיפול ביבלות

Pixabay

זה נשמע מוזר, אבל מסקינטייפ יכול לחסל יבלות! זה בגלל שהדבק נדבק ליבלת וגורם לה למות. הניחו חתיכת מסקינטייפ על החיבלת למשך שישה ימים, הסירו את הטייפ, נגבו והסירו את העור המת. חזרו על הפעולה עד שהיבלת נעלמת לגמרי – פשוט וחכם!

7. אמבטיית רגליים מרפאה

Shutterstock

כשאתן מבלות את כל היום על הרגליים, רובנו משתוקקות לאמבטיית כפות רגליים מרגיעה. ובכן, בפעם הבאה שאתן מרגישות את הדחף הזה אל תשכחו להוסיף כוס אחת של מי פה. זה עוזר לשמור על כפות רגליים בריאות בזכות התכונות האנטי-בקטריאליות שיש במי הפה. כפות הרגליים שלכן יודו לכן!

יתכן וכבר הכרתן חלק מהטריקים האלה, אבל רצינו לשתף אותם עם אלה שלא הכירו מכיוון שהם חכמים, זולים ונוחים.

לחצו על כפתור השיתוף והפיצו את זה הלאה לחברים, כדי שגם הם יוכלו לנסות את הטיפולים הקלילים האלה בכל פעם שיצטרכו. הם יודו לכם אחר כך!