היום גיליתי

הפריט הזה שלכולם יש במטבח יגרום לבגדים שלכם להיות רכים ונעימים. לא היה לי מושג…

אין הרבה מטלות בית עם פוטנציאל גדול יותר להשתבש מאשר כביסה, כשאתם עושים כלים או מנקים את השירותים אין הרבה דרכים לעשות את זה לא נכון, בסופו של יום, הדברים יהיו נקיים, נכון? אבל כיבוס בגדים? זה כבר סיפור אחר.

כל בגד צריך לכבד בצורה שונה, צריך להפריד בין הבגדים הצבעוניים והלבנים, הבגדים עלולים להתכווץ, ועוד ועוד. יש אינספור דרכים בהם אתם יכולים להרוס משהו. אך למרבה המזל ישנה דרך קלה לעשות כביסה. במקום להזיע בנוגע לאיזה ג'ל כביסה, אבקת כביסה, מרכך או מסיר כתמים להשתמש, הגיע הזמן שתתחילו להשתמש במוצר שלכולם יש במטבח ויש לו פוטנציאל גדול בחדר הכביסה: חומץ!

במשך תקופה ארוכה השתמשתי בחומץ רק במתכונים. עכשיו אני משתמש בו בכביסה. הנה 10 דרכים בהן חומץ יכול להפוך את הבגדים שלכם לרכים, יפים ונקיים יותר.

1. תוספת לנוזל הכביסה

שפרו את הכביסה הבאה שלכם על ידי הוספת חצי כוס חומץ למכונה. הוא ישפר את הפעולה של אבקת הכביסה הרגילה וישמור על הצבע של הבגדים.

2. מרכך כביסה

לחומץ יש את אותה היכולת כמו של מרכך כביסה שאתם קונים בחנות, רק שהוא לא מכיל את כל הכימיקלים. פשוט שפכו כמות של חומץ בתא של מרכך הכביסה במכונה ותרגישו בהבדל.

3. היפטרו מכתמי זיעה

התכונות החומציות של חומץ מעלימות כתמי זיעה ודאודורנט בבגדים.

4. נפטר משאריות לא רצויות

האם אתם משתמשים באבקת כביסה? אם כן, אתם וודאי מכירים את הכתמים המעצבנים האלה שנשארים אחר כך על הבגדים. אבל אל תדאגו – חצי כוס חומץ במכונת הכביסה תיפטר מהכתמים האלה.

5. מנטרל ריחות

אנחנו לא יכולים לשלוט אילו ריחות נדבקים לבגדים שלנו כשאנחנו בחוץ, אבל אנחנו כן יכולים לשלוט בכמה זמן הריח ישאר. הוספת חומץ לכביסה תעזור להיפטר מריחות לא נעימים. אל תדאגו, הבגדים שלכם לא יריחו כמו חומץ.

6. מסיר כתמים

יש כתם עקשן שמסרב להיעלם? הוסיפו חצי כוס חומץ לדלי מים חמים. השאירו את הבגדים בדלי במהלך הלילה, ובבוקר למחרת כבסו אותם ותגידו ביי ביי לכתם.

7. ביי ביי פלומות

יש בדים שאוהבים לקלוט שערות של חיות או פלומות אחרות מרחבי הבית. כשזה קורה לכם, כבסו את הבגדים עם חומץ ותראו ששערות הכלבים או החתולים כבר לא ידבקו אליהם אחרי שאתם מוציאים אותם מהמייבש.

8. נפטר מחשמל סטטי

חשמל סטטי יכול לעצבן מאוד בחורף. למרבה המזל, כיבוס בגדים עם חומץ פותר גם את הבעיה הזו.

9. כביסה עדינה

רציתם להרגיש פעם איך היו מכבסים בגדים לפני שהומצאה מכונת הכביסה? אם יש לכם בגדים עדינים שלא יכולים להתמודד עם כביסה רגילה, כל מה שעליכם לעשות זה לערבב יחד 6 כפות חומץ עם קצת מים ולכבס ביד. ואז השאירו את הבגדים במים במשך 30 דקות לפני הייבוש.

10. מנקה את מכונת הכביסה

זה נכון, אבל מכונות כביסה צריכות שינקו אותן. כשאתם מכבסים את הבגדים עם חומץ, אתם למעשה גם מנקים את המכונה באותו הזמן.

תגובות פיסבוק
Exit mobile version