מדוע כוכבי קולנוע תמיד נראים מעולה בתמונות לא משנה איזו תנוחה הם בוחרים? התשובה פשוטה

ויראלי

10 טריקים שיעזרו לכל זוג להיות פוטוגניים כמו הכוכבים הכי גדולים של הוליווד

By john

December 21, 2021

מדוע כוכבי קולנוע תמיד נראים מעולה בתמונות לא משנה איזו תנוחה הם בוחרים? התשובה פשוטה: הם מכירים את הסודות הקטנים שעוזרים להם להבליט את המאפיינים המושכים ביותר שלהם ומחביאים את אלו שהם לא רוצים שנראה.

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

אז היום החלטנו להראות לכם מה הטעויות הנפוצות ביותר שאנשים עושים כאשר הם מצטלמים ומה הדרכים הטובות ביותר להימנע מהטעויות הללו.

נסו לזכור אותן, והתמונות העתידיות שלכם תמיד יראו מדהים!

1. התנוחה הקלאסית: החיבוק

נסו לא לכסות אחד את השנייה עם הידיים, מכיוון שכל המבט מתרכז לידיים עצמן ולא לאינדיבידואל כשלם. הפנו מעט את הגוף לכיוון המצלמה, שימו לב ליציבה שלכם, ואל תורידו את הראש יותר מדי.

פונים קלות אחד כלפי השנייה

יד מורמת גורמת לכתפיים שלך וליד עצמה להיראות גדולים יותר. זה גם גורם לאינדיבידואל להיראות גדול יותר ממה שהוא באמת. במקום, הורידו ידיים וכופפו אותן קלות. זה יראה יותר אלגנטי, וגם יעניק לכן מראה רזה יותר.

מחזיקה מתחת לזרוע

על ידי הישענות והחזקת בן הזוג, האישה בתמונה השמאלית נראית כאילו היא נופלת. יותר מכך, המטרה היא לגרום לשניים להיראות נינוחים יותר. אם בת הזוג עומדת קצת מאחורי בן הזוג, התמונה יוצאת מוצלחת הרבה יותר.

נשענת על הכתף

עדיף לא להניח את הראש על הכתף של בן הזוג – מכיוון שזה נראה די מגוחך בגלל הבדל הגובה. במקום, עמדי קצת מאחוריו ולחצי קלות על הכתף שלו. זכרי את היציבה שלך ולא להשעין את הראש על הכתף שלו. זה נראה יותר מושך, וגם יתן לך מראה רזה יותר.

חצי פנייה עם כתף ימנית פונה קדימה

כפי שציינו למעלה, עדיף לא לכסות את בן/בת הזוג עם הידיים. חיבוק חזק יכול להיראות בסופו של דבר כאילו אתם חונקים את בן/בת הזוג. תנוחה טובה יותר היא להפנות חצי מבט למצלמה עם כתפיים רחבות, ולחבק קלות את בת הזוג.

תנוחה נכונה בישיבה

כשמחבקים בן/בת זוג בתמונה, חשוב להיזהר ולוודא שזה לא נראה כאילו אתם נופלים עליהם עם כל הגוף. הימנעו מלהניח את הידיים על הכתפיים שלהם. במקום, עמדו קצת מאחוריהם והישענו עליהם קלות. הניחו את הידיים בעדינות על הכפתיים שלהם בלי לחבר את כפות הידיים יחד.

חצי חיבוק עם נשיקה

תנוחה בה הגבר מנשק את הבחורה על המצח היא לא תנוחה טובה, מכיוון שהבחורה נראית כאילו היא קבורה בחולצה שלו. תנוחה טובה בהרבה היא נשיקה קלה על הרקה.

חצי חיבוק ומבט חטוף למצלמה

נסו לא להשעין את הראש אחד על השנייה, מכיוון שזה יראה כאילו הם מחוברים יחד. הכתפיים צריכות להיות רחבות ומופנות קלות למצלמה.

נשיקה פשוטה

הרגע המושלם לתמונה הזו היא שנייה אחת לפני הנשיקה. הנשיקה עצמה לא תמיד עובדת בתור הפוקוס של התמונה, מכיוון שלפעמים זה נראה כאילו האפים של שני האנשים נמעכים אחד על השני. או במקרה הגרוע, זה נראה כאילו הם אוכלים את הפנים אחד של השנייה.

תנוחת חיבוק נוספת

אל תחבקו חזק מדי בתמונה, אחרת אתם מסתכנים בכך שאחד מכם או שניכם תיראו מוזר. לתמונה מוצלחת, כל מה שצריך לקרות זה שהגבר ימשוך קלות את הבחורה לכיוונו ויתן לה נשיקה קלה על הלחי. ושוב, אל תשכחו את היציבה.

צילומים: Roman Zakharchenko עבור BrightSide.me