כשהאמא בת ה 32, רוזלי מרשל, אובחנה עם סרטן ונתנו לה 2-5 שנים לחיות, היא הייתה יכולה לוותר בקלות

ויראלי

הרופאים נתנו לאישה עם סרטן שנתיים חיות – אבל עכשיו חיסון גרמני חדש נותן לה תקווה

By john

December 21, 2021

כשהאמא בת ה 32, רוזלי מרשל, אובחנה עם סרטן ונתנו לה 2-5 שנים לחיות, היא הייתה יכולה לוותר בקלות.

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

היא הבחינה בגידול בטעות בזמן שהניקה את ילדה השני, וכאשר האבחון שלה חזר, אמרו לה שיש לה סרטן שלב 4 – שהמשמעות היא שהסרטן התפשט לחלקים אחרים בגוף.

הרופאים אמרו לרוזלי שאי אפשר לרפא את הסרטן, אבל עם שני ילדים יפיפיים שהיא צריכה לדאוג להם, רוזלי לא הייתה מוכנה להיכנע.

יחד עם ביקורים קבועים בבית החולים, היא עשתה מחקר רב בנוגע לשינוי התזונה שיכול לסייע במלחמה בסרטן. ואחרי ששינתה באופן דרמטי את התזונה שלה, ובעזרת תרופות ותוספים, הסרטן נמצא עכשיו בנסיגה – בניגוד לכל הציפיות.

למרבה הצער, רוזלי קיבלה חדשות לא טובות. הרופאים אמרו לה שלמרות שהמצב השתפר, הסרטן יחזור בעתיד.

אבל זה לא גרם לרוזלי להפסיק להילחם. יש לה הזדמנות אחת נוספת להביס אותו – חיסון ניסיוני בגרמניה שעד כה נחל הצלחה מרובה.

אך הוא מגיע עם מחיר כבד – 300,000 שקל. זה ללא ספק הרבה מאוד כסף עבור כל אחד, אבל למרבה המזל עבור רוזלי ומשפחתה, האינטרנט יכול להיות מקום נחמד מאוד.

10 ימים בלבד אחרי שהקימו עמוד GoFundMe (מימון המונים), יותר מ 700 אנשים תרמו למטרה, והם הצליחו לגייס הרבה יותר מ 300,000 השקלים הנחוצים. רוזלי רצתה לגייס את הכסף עד סוף חודש נובמבר, אבל הנדיבות של האנשים עלתה על כל הציפיות שלה.

רוזלי כתבה בעמוד ה GoFundMe, "המטרה שלי היא להיות כאן עם הילדים שלי כמה שיותר זמן כדי שאני יוכל לאהוב אותם, להגן עליהם ולהדריך אותם בזמן שהם מתמודדים עם האתגרים של החיים. אני עדיין חולמת לראות אותם גדלים לאנשים מבוגרים, ואולי יום לראות אותם הופכים להורים".

"אני לא יודעת אם זה יקרה, אבל אני כן מאמינה שהחיסון הגרמני יתן לי סיכוי גדול לחיות יותר זמן. החיסון גם יראה לילדים שלי שעשיתי הכל כל מה שיכולתי כדי להילחם במחלה, ואולי יתכן לנשים נוספות הסובלות מסרטן השד תקווה".

עמוד ה GoFundMe עדיין קיים – אם תרצו לתרום אתם יכולים לעשות זאת בקישור הזה.