היום גיליתי

הנסיך הארי ומייגן מרקל החליטו על יעד ירח הדבש שלהם – הוא הפתיע אנשים רבים

החתונה המלכותית בין הנסיך הארי ולמייגן מרקל נצפתה על ידי כ 2 מיליארד אנשים מסביב לעולם. הטקס היפיפה בכנסיית סנט. ג'ורג', ווינדזור, שודר להמונים כשסלבריטאים רבים היו אורחי כבוד בחתונה. מאז, סיפורים ושמועות מהיום הגדול צצו ברשת כמו פטריות אחרי הגשם.

משהו שעשה כותרות רבות הוא ירח הדבש הצפוי של הזוג. ספקולציות עפו באוויר באשר לאן הארי וכלתו יסעו.

ובכן, יש לנו חדשות טובות עבורכם. לפי הדיווחים הדוכס והדוכסית מסאסקס החליטו על היעד בו יבלו את ירח הדבש, ואנחנו יכולים לומר שהטעם שלהם קצת שונה משל רוב האנשים.

כן, למרות שהחתונה המלכותית היא כבר היסטוריה היא עדיין עושה כותרות בכל העולם. ביום יום צץ לו סיפור חדש מהיום הגדול של הנסיך הארי ומייגן מרקל. קחו לדוגמא את החדשות על כך שאלטון ג'ון שר בקבלת הפנים של האורחים, או העובדה שהארי ומייגן תרמו את הפרחים מהחתונה להוספיס מקומי.

ירח הדבש

כשההתעניינות הכללית גבוהה מאי פעם, זה לא מפתיע שכולם מדברים ותוהים לאן הזוג המלכותי יסע לבלות את ירח הדבש שלו. רבים חושבים שהם יסעו לבוטסואנה, כשלמדינה האפריקנית יש חשיבות רבה לשניים. בבוטסואנה השניים חגגו את יום הולדתה ה 36 של מייגן, אבל מסתבר שלא לשם הם מתכננים לנסוע לחגוג את הנישואים שלהם.

לא, מספר גופי תקשורת גדולים, כולל TMZ, מדווחים שהדוכס והדוכסית מסאסקס הגיעו להחלטה.

הבחירה

היעד הנבחר הפתיע רבים. TMZ טוען שבני הזוג יחגגו את ירח הדבש שלהם באלבטרה, קנדה. שם הם יוכלו ליהנות מחופשה יפיפייה במלון ג'אספר פארק לודג' המפורסם.

מסיבות ברורות, תזמון הנסיעה נשמר בסוד. לפי דיווחים, כוחות אבטחה בריטים וקנדיים ילוו את הנסיך ואישתו החדשה – בתקווה שהם לא יפריעו לנוף המרהיב.

אנו בטוחים שהארי ומייגן יהנו מירח דבש מהחלומות. איך זה יכול להיות אחרת עם נופים כאלה?

אחרי כל ההייפ והסיקור של החתונה שלהם, בהחלט מגיע להם קצת שקט ושלווה כדי להירגע. שתפו את הסיפור כדי לאחל לזוג אושר בעתיד.

תגובות פיסבוק
Exit mobile version