התפקיד החשוב ביותר של כל הורה הוא להגן על הילד שלו מפני סכנה

ויראלי

אמא צילמה תמונה של בנה במכונית – כשהוא נפטר שבועיים אחר כך, היא ראתה משהו שכולם פספסו

By john

December 21, 2021

התפקיד החשוב ביותר של כל הורה הוא להגן על הילד שלו מפני סכנה.

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

וכמו כל הורה, הולי ואגנר עשתה כמיטב יכולתה כדי להבטיח את בטחון הילדים שלה. אבל אז ב 27 לאפריל, האמא לשניים מארצות הברית, קיבלה שיחת טלפון מחרידה כאשר הייתה בעבודה.

בן זוגה של הולי הסיע את שני הילדים שלה לפארק, וקונור בן ה 3, וקמרון בן 11 החודשים היו חגורים היטב במושבי הבטיחות שלהם – או לפחות כך היה נראה.

בן הזוג של הולי לא עצר בתמרור עצור והתנגש במכונית אחרת. שני הבנים של הולי נפצעו ונלקחו לבית החולים. בן הזוג וקונור נפצעו בצורה קשה אך לא נשקפה סכנה לחייהם, אבל קמרון בן 11 החודשים נפצע בצורה אנושה.

הרופאים בישרו להולי שקמרון לא ישרוד, והאם שבורת הלב נאלצה לקבל את ההחלטה הקשה מכל, האם להשאיר אותו בחיים בעזרת מכונת הנשמה או לא.

בכל מקרה, קמרון לא היה שורד, אך הסבל והכאב היו נחסכים ממנו אם הרופאים היו מנתקים את מכונת ההנשמה.

הולי לא רצתה לראות את בנה סובל, ומספר ימים אחר כך הוא נפטר בזרועותיה של אמו.

על פי דוח המשטרה, סיבת המוות של קמרון הייתה מכיוון שהוא לא היה חגור כראוי. חגורת המפשעה לא הייתה קשורה, וחגורה החזה נשברה בזמן הפגיעה. בנוסף, קמרון ישב עם כיוון הנסיעה כאשר החגורה נשברה והוא עף אל מחוץ למכונית.

בגיל 11 חודשים בלבד, קמרון היה צריך לשבת נגד כיוון הנסיעה, אך הולי לא ידעה זאת.

"הורים ומטפלים צריכים שיהיו להם את הכיסא הנכון לגיל של הילד והם צריכים להתקין אותו לפי הוראות היצרן".

כך לפי אתר של ארגון בטרםתינוק עד גיל שנה לפחות חייב לשבת במושב בטיחות ברכב כשפניו נגד כיוון הנסיעה. גם אם משקל הילד עבר את 9 ק"ג, עליו לשבת כשפניו עדיין נגד כיוון הנסיעה ברכב. זאת מכיוון שעצמות העורף והגידים אינם מפותחים דיים והראש כבד יחסית לגוף, ובעת תאונה עלול להיגרם נזק חמור לעמוד השדרה ולראש. ישיבה נגד כיוון הנסיעה מספקת לילד את ההגנה הטובה ביותר.

שבועיים לפני התאונה, הולי צילמה את קמרון ישן בכיסא הבטיחות שלו כשהוא עם כיוון הנסיעה. באותו הזמן, הולי לא ידעה שהכיסא צריך להיות מופנה נגד כיוון הנסיעה.

אם היא הייתה מודעת, הבן שלה אולי היה בחיים היום.

עכשיו הולי רוצה להזהיר הורים לגבי הסכנות של חגירה לא נכונה או שימוש בכיסא הלא נכון, או בצורה הלא נכונה.

צפו בסרטון על קמרון ועל חייו הטרגיים: