רובנו, ההורים, אשמים בכך שאנו לוקחים את הילדים שלנו כמובן מאליו. אנו מרוכזים כל כך

ויראלי

"10 הדברים הכי חשובים שלמדתי מאז שהבן שלי נפטר" – הרשימה הזו היא קריאת חובה עבור כל הורה

By john

December 21, 2021

רובנו, ההורים, אשמים בכך שאנו לוקחים את הילדים שלנו כמובן מאליו. אנו מרוכזים כל כך בחיים עצמם ובדרישות שלהם מאיתנו עם המטלות והעבודה, שאנו שוכחים שאלה הדברים הפשוטים שיש להם כל כך הרבה משמעות – לצבור זיכרונות.

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

לאבד ילד זה הפחד הגדול ביותר של כל הורה ושברון הלב שזה גורם הוא בלתי ניתן לתיאור עבור אלו שעדיין יש להם את המתוקים הקטנים שלהם.

אבא ריצ'רד פרינגל עבר אירוע קשה ביותר כאשר בנו, יואי, נפטר בקיץ האחרון כשסבל מדימום מוחי.

עכשיו ההורה המתאבל שיתף רשימה של 10 לקחים חשובים שהוא למד במהלך הטרגדיה שוברת הלב שלו. זו רשימה שכל הורה צריך לקרוא על בסיס קבוע כדי שתזכיר לו עד כמה החיים יקרים ועד כמה בורכנו שיש לנו את הילדים שלנו איתנו.

יואי הקטן היה בן 3 בלבד כשהלך לעולמו; הוא סבל מבעיה מוחית אך מצבו היה טוב כשנפטר. "היה סיכוי קטן של 5% בלבד שיהיה דימום, אך למרבה הצער 5% האלה קרו בשנה שעברה והוא לא שרד", הסביר אבא ריצ'רד.

שנה אחת אחרי מותו, ריצ'רד שיתף רשימה של הדברים החשובים ביותר שהוא למד. זו רשימה שכולם צריכים לקרוא, זו תזכורת לא לקחת את האהובים והיקרים לנו כמובן מאליו.

הרשימה הפכה ויראלית, היא נגעה בליבם של רבים. הנה הלקחים לחיים החשובים של ריצ'רד.

1. "אי אפשר לנשק ולאהוב יותר מדי".

2. "תמיד יש לכם זמן. תפסיקו את מה שאתם עושים ותשחקו, אפילו אם זה רק לדקה. אין דבר כל כך חשוב שלא יכול לחכות".

3. "צלמו כמה שיותר תמונות וסרטונים שאתם יכולים. ייתכן ויום אחד זה כל מה שישאר לכם".

4. "אל תבזבזו כסף, תבלו זמן. אתם חושבים שהכסף שאתם מוציאים משנה? הוא לא. מה שאתם עושים משנה. קפצו בשלוליות, לכו לטיולים, תשחו בים, תקימו אוהל ותעשו כיף. זה כל מה שהם רוצים. אני לא זוכר מה קנינו ליואי, אבל אני זוכר את הדברים שעשינו".

5. "תשירו. תשירו שירים יחד. הזיכרונות הכי כיפיים שלי מיואי הם כשהוא יושב על הכתפיים שלי או יושב לידי במכונית ואנחנו שרים את השירים האהוהבים עלינו. זיכרונות נוצרים במוזיקה".

6. "הוקירו את הדברים הפשוטים. סיפור לפני השינה, ארוחות ערב יחד, ימי שבת שלא עושים כלום ביחד. הוקירו את הזמנים הפשוטים. אלה הדברים שאני הכי מתגעגע אליהם. אל תתנו לרגעים המיוחדים האלה לחלוף בלי לשים לב".

7. "תמיד נשקו לשלום את אלו שאתם אוהבים. ואם שכחתם, תחזרו ותנשקו אותם. אתם לעולם לא יודעים אם זו תהיה ההזדמנות האחרונה שלכם לתת להם נשיקה".

8. "הפכו דברים משעממים לכיפיים. קניות, נסיעות, הליכה לחנויות. תהיו שטותיים, ספרו בדיחות, תצחקו, חייכו ותיהנו מעצמכם. אלו רק מטלות אם אתם מתייחסים אליהן כך. החיים קצרים מדי בשביל לא ליהנות".

9. "כתבו יומן. כתבו את הדברים שהקטנטנים שלכם עושים שמאירים את העולם שלכם. הדברים המצחיקים שהם אומרים, הדברים החמודים שהם עושים. התחלנו לעשות את זה רק אחרי שיואי נפטר. רצינו לזכור הכל. עכשיו אנחנו עושים את זה עם הטי ונעשה את זה גם עם הני. הזיכרונות האלה יהיו רשומים לכם לנצח וכשתהיו מבוגרים יותר תוכלו להיזכר בהם ולהוקיר כל רגע".

10. "אם הילדים שלכם נמצאים איתכם, כדי לתת להם נשיקת לילה טובה, לאכול איתם ארוחת בוקר, ללכת איתם לבית הספר, לקחת אותם לאוניברסיטה, לראות אותם מתחתנים. אז התברכתם. לעולם אל תשכחו את זה ❤".

אי אפשר לקרוא את זה בלי להתרגש. זה שובר את הלב מה שהמשפחה הזו עברה וליבנו יוצא אליהם.

החיים משוגעים למדי ועשר הנקודות האלה הן משהו שכולנו יכולים ללמוד ממנו. קל מאוד לקחת את האנשים סביבנו כמובן מאליו, אבל בילוי יחד ויצירת זיכרונות הם כל כך חשובים, מכיוון שאתם לעולם לא יודעים מתי זה יהיה מאוחר מדי.

בבקשה שתפו את זה כדי שעוד אנשים יוכלו לראות את הרשימה החשובה הזו.