היום גיליתי

אם אתם רואים ילד עם לב מצויר על פרק כף היד שלו – זאת המשמעות שלו

אנשים בדרך כלל מפרסמים את החלקים הטובים של חייהם ברשתות החברתיות, ולעתים מתעלמים מה'חיים האמיתיים'. זה עלול ליצור לחץ לא הכרחי לכולם שגם ככה יש להם חיים מלחיצים. החורף יכול להיות עונה קשה עבור אנשים רבים, וזה בדיוק הסיבה שהסיפור הזה של אמא ובנה הפך כל כך פופולרי – וכל כך חשוב לשתף.

אמא העלתה לאחרונה תמונה לפייסבוק שמהר מאוד הפכה ויראלית. בתמונה, אתם יכולים לראות לב קטן מצויר על פרק יד קטנה. הלב מייצג את בנה של ליז פטרון שסובל מחרדה. ליז כתבה את הדברים הבאים בפוסט:

"אולי זו הדרך בה העונה משתנה, כל פעם קצת באיטיות עד שזה כבר לא לאט בכלל ונהיה כל כך קר כל כך מהר שאתם נשבעים ששאפתם את האוויר החם של תחילת הסתיו והוצאתם עשן ערפילי אל תוך עונת החגים".

היא ממשיכה:

"או שאולי הוא פשוט שואל אותי כל בוקר מאז שהוא החל ללכת לבית הספר בספטמבר: 'אמא, היום חג המולד? ואני תמיד צוחקת ואומרת, 'הו לא מתוק, יש לנו עוד זמן', אלא שעכשיו זה לא ממש נכון והציפייה כל כך גדולה שאני מפחדת שהוא ישרף באופן ספונטני".

ליז אומרת שהבן שלה בכה באותו הבוקר כשאוטובוס בית הספר אסף אותו. היא ניסתה לנחם אותו והניחה ידיה על חלון האוטובוס לפני נסע. בוקר למחרת, הם ישבו יחד בתחנת האוטובוס, היא הוציאה עט מהכיס שלה.

"לקחתי את פרק כף היד שלו, נישקתי את הורידים הכחולים איפה שהדם שאנו חולקים זורם בורידים שלו, וציירתי את הלב הזה. "

"אני יודעת שלפעמים זה קשה", היא אמרה לבנה כשהאוטובוס התקרב לתחנה.

"אני רוצה שתסתכל על הלב הזה בכל פעם שאתה מרגיש שקשה לך. אני רוצה שתסתכל, ואני רוצה שתזכור שלא משנה מה קורה שם, מישהו מחכה לך שתחזור הביתה. מישהו אוהב אותך".

האוטובוס עצר. הילד הקטן חצה את הכביש ועלה לאוטובוס.

"חיכיתי שהוא יראה אותי, כדי לחייך, לנופף לשלום או אפילו לבכות, אבל הוא אפילו לא הסתכל עלי. במקום, הוא הסתכל על פרק כף היד שלו. תדעו שזה קשה שם בחוץ חלק גדול מהזמן לרבים מאיתנו. אני יודעת שתקופת החגים יכולים להגביר את ההרגשה הזו, וגם הקור וגם החשיכה. אני יודעת. אבל אולי כל מה שעלינו לזכור הוא פשוט מאוד. אולי זה לא תיקון, כלל וכלל לא, אלא נחמה, ונחמה יכולה לעשות הבדל גדול מאוד כשאתם יודעים שמישהו אוהב אתכם".

Pixabay

אנא שתפו את המסר הנפלא הזה של אמא לבן שלה. 

תגובות פיסבוק
Exit mobile version