היום גיליתי

'אני הבחורה השמנה': מסר של אישה הסובלת מעודף משקל לכל האנשים שהולכים למכון הכושר

מסר של אישה לאנשים שהולכים למכון הכושר וחושבים שזה מצחיק לצחוק על אנשים הסובלים מעודף משקל הפך ויראלי בגלל כל הסיבות הנכונות…

"אני הבחורה השמנה.

זה השבוע הראשון שלי במכון הכושר וכל ערב אחרי העבודה, אותן שלוש בנות נמצאות שם. היום גיליתי שהן מעבירות תמונות שלי בסנאפצ'ט, צוחקות ולועגות לי, אבל לא אכפת לי.

אני שמחה שלא עברתן את מה שאני עברתי. פעם הייתי בכושר. שברתי את הירך ונאלצתי לוותר על התעמלות. ואז סבתא שלי חלתה וטיפלתי בה במשרה מלאה, לא יכולתי להשאיר אותה לבד כי לא הייתה לי עזרה, אז עליתי במשקל. ואז היא מתה, ואכלתי את הרגשות שלי ועליתי עוד במשקל. עכשיו אני מידה 52. אני לא שונא את עצמי או את הגוף שלי. אני אוהבת את מי שאני, ולקח לי כל החיים להיות מסוגלת להגיד את המילים האלה. אני אוהבת את עצמי.

זה ממש מבאס שהחברה, וההורים שלכן חינכו אתכן שזה בסדר לנסות ולפגוע במישהו אחר שמנסה לשפר את עצמו במקום לנסות להרים ולעודד אותו, אבל אני לא כועסת. תודה שהזכרתן לי להמשיך ולדחוף את עצמי אחרי שהיה לי יום ארוך מאוד. בעוד חודש, אחרי שכל החרא של השנה החדשה יתפוגג, אני עדיין אעשה דיאטה ואתאמן כל יום בכל הכוח במכון הכושר. זה לא בשביל שאתן, או כל אחד אחר, יקבל אותי. זה בשבילי.

אני מקווה שכל אחת אחרת, שמרגישה מכוערת או סובלת מעודף משקל והחליטה לעשות שינוי בחייה תמשיך ותעשה אותו.

תשכחו מהבנות הרזות שצוחקות עליכן, או הגברים השריריים שאומרים לכן שאתן מגעילות, תאהבו את עצמכן.

בואו נלמד אהבה, העולם של היום זקוק לזה".

נכתב על ידי southerndraw-er

תגובות פיסבוק
Exit mobile version