אחרי שעברה לאוסטרליה בשנת 2004, היא פגשה פליט אפריקני אחר, באלנגה קלאלה, והשניים בסופו של דבר התחתנו. אך כנראה שהגורל שלהם לא היה לחיות באושר ובעושר

ויראלי

בעלה שילם שירצחו אותה – מספר ימים לאחר מכן, היא הופיעה בהלוויה של עצמה

By john

December 21, 2021

בשנת 2015, נואלה רוקונדו, אמא לשמונה ילדים, גרה באוסטרליה בתור פליטה במשך 11 שנים.

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

אחרי שעברה לאוסטרליה בשנת 2004, היא פגשה פליט אפריקני אחר, באלנגה קלאלה, והשניים בסופו של דבר התחתנו. אך כנראה שהגורל שלהם לא היה לחיות באושר ובעושר.

נואלה חזרה הביתה, לבורונדי במזרח אפריקה כדי להשתתף בהלוויה של בן משפחה. בזמן שהייתה בחדר המלון שלה, היא התקשרה לבעלה, שהמליץ שתצא החוצה לשאוף אוויר צח. זה היה הרגע שהכל השתנה לרעה ונואלה נחטפה.

באלנגה שכר גברים שיחטפו וירצחו את אישתו, אך זה לא סוף הסיפור המדהים הזה…

החטיפה

בעלה של נואלה שילם שיחטפו וירצחו אותה, אך הדברים לא הסתדרו כפי שהוא תכנן.

כאשר אדם זר חמוש באקדח התקרב לנואלה מחוץ לחדר המלון שלה בבורונדי, היא אמר לה לא לצרוח, ולא נותרה לה ברירה אלא ללכת איתו. היא הוכנסה בכוח למכונית והם נסעו למקום נידח.

נואלה הייתה מבולבלת ולא היה לה מושג מה קורה. כשהם הגיעו ליעד, החוטפים שלה הכניסו אותה פנימה וקשרו אותה לכיסא. ואז, היא שמעה את החוטפים מדברים ואומרים שהם צריכים להתקשר ל'בוס'. באותו הזמן לנואלה לא היה מושג שה'בוס' היה למעשה בעלה.

החוטפים החלו לשאול את נואלה שאלות:

"מה עשית לאיש הזה?" שאלו אותה החוטפים. "מדוע האיש הזה ביקש מאיתנו להרוג אותך?".

לא היה לי מושג מי זה 'האיש' עליו הם מדברים.

"בעלך!" חשפו החוטפים, אך נואלה לא האמינה שבעלה יעשה לה את זה. אז החוטפים התקשרו לבאלנגה, ודרך הרמקול של הטלפון היא שמעה את המילים המחרידות: 'תהרגו אותה'.

באלנגה האמין שהגברים אותם שכר ימשיכו עם התכנית, אך הם לא עשו זאת. הם החזיקו בנואלה יומיים נוספים, סחטו עוד כסף מבעלה, ולבסוף שחררו אותה.

"אנחנו לא הורגים נשים וילדים", הם אמרו לה.

"שמעתי אותו. הרגשתי שהראש שלי עומד להתפוצץ. אז הם תיארו לו איפה הם עומדים להחביא את הגופה" – נואלה רוקונדו.

נואלה חזרה בסתר לאוסטרליה והתחבאה מפני בעלה עד שתהיה לה ההזדמנות לבצע את הנקמה המושלמת. ביום ההלוויה שלה, היא הופיעה והתעמתה עם בעלה, שהיה בטוח שהוא מסתכל על רוח רפאים. היא הבטיחה לו שהוא לא מסתכל על רוח רפאים ושהיא בריאה ושלמה. ואז היא התקשרה למשטרה.

בהתחלה, באלנגה הכחיש הכל בפני המשטרה, אבל בטוויסט מעניין נוסף, החוטפים סיפקו את המידע שהיה צריך כדי להרשיע אותו. באלנגה הודה באשמה בקשירת קשר לרצח, ונשלח ל 9 שנות מאסר.

זו כנראה הייתה סיטואציה מחרידה עם סוף שמח ולא צפוי, אך השתלשלות האירועים המוזרה למעשה נתנה כוח רב לנואלה. היא התקדמה עם חייה ונשבעה לחיות את החיים עד תום, כמו האישה החזקה שהיא.

אין ספק שלסיפור הזה צריך לעשות סרט!