ויראלי

אל תתנו לגבות שלכן להיראות רע – מדריך צעד אחר צעד

By john

June 17, 2021

כמו שלכל אחד יש מבנה פנים קצת שונה, זה נכון גם לגבי הגבות. לכן חשוב ביותר שיהיו כמה שיותר מסודרים ויפים, בעיקר בגלל ההשפעה הגדולה שיש להם על יתר הפנים.

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

קודם כל הימנעו מלעשות צורה מרובעת בתחילת הגבה, ובמקום זה נסו ליצור תנועה יותר זורמת של השיער, עם מברשת או עיפרון (תמונה מספר 1) . גם את סוף הגבה לא כדאי למשוך יותר מידי החוצה, כי זה יכול לתת לפנים שלכן מראה עייף או עצוב.

כדי להבין עד איפה כדאי להאריך את הגבה החוצה, קחו עיפרון בצורה אופקית בקו של הנחיריים שלכם ועד לקצה העין. כשהעיפרון נפגש עם קו הגבה שלכן זה האורך המירבי שהוא צריך להיות. (תמונה מספר 2).

גבות מכמורות עלולות לתת לכן מראה של מופתעת כל הזמן, אז תנסו להימנע מליצור צורה מכומרת מידי בגבה (תמונה מספר 3). תסכרו גם לטפח את הגבות עם מברשת כדי שימסגרו את הפנים שלכן בצורה המושלמת (תמונה מספר 4).

חשוב גם לא למשוך יותר מידי שיערות מהגבות ולהשאיר אותן מלאות ויפות. אם כן הוצאתם יותר מידי, תמיד אפשר לתקן בעזרת עיפרון גבות (תמונה מספר 5). כדי להבהיר את הגבות אפשר להשתמש בקונסילר (תמונה מספר 6).

גם אם תמלאו יותר מידי את הגבות זה ייראה מוזר, במיוחד עם הצבע הלא נכון, אבל עם מסקרה תמיד תקבלו תוצאה טובה. עדיף לא למלא את הגבות שלכן אם אתן לא יודעות איך כדי להימנע ממראה לא שווה בין הגבות. הגבות שלכן סתם ייראו מוזרות וחבל. וגם הימנעו מלצייר את הגבות בקו אחיד, תנסו לזרום יותר עם השערות עצמן וליצור תחושה של עוד שיערות ולא סתם מילוי לא טוב בעיפרון.  עם גבות אתן רוצות שהן ייראו כמה שיותר טבעיות.