ויראלי

בחרו באחד מהסמלים הבאים ואנחנו נחשוף את הפחד הגדול ביותר שלכם

By john

June 13, 2021

לכולנו יש פחדים זהים מאוד, אבל כמה מהפחדים הללו משחקים תפקיד גדול יותר בחיים שלנו.

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

ייתכן מאוד ויש לכם איזשהו מושג כללי לגבי הפחד הגדול ביותר שלכם, שמאנים מאמינים שלסמלים יש כוח לחשוף מה תת המודע שלכם חושב באמת.

הסתכלו בתמונה הבאה, איזה סמל תופס את עיניכם? האם זו העין בצד שמאל למעלה? פרח הלוטוס בחלק השמאלי התחתון? או אולי ענפי העצמים בפינה הימנית התחתונה?

לכו עם התחושה הראשונה שלכם, ואז המשיכו לקרוא מהו הפחד הגדול שלכם, וכיצד להתמודד איתו.

העין האופן בו אחרים רואים אתכם משפיע על האופן בו אתם חיים את החיםי שלכם. למרות שיש לכם יכולת מעולה להתחבר עם אנשים בקלות, אתם מודאגים תמידית מהאופן בו הם תופסים ושופטים אתכם. אתם חוששים מאנשים שמטילים ספק לגבי מה שאתם עושים בחיים שלכם, מה שמונע מכם לחיות את החיים שלכם במלוא הפוטנציאל.

הדבר הטוב ביותר שתוכלו לעשות הוא לעבוד על הביטחון העצמי שלכם. כחלק מהחברה המודרנית, קל מאוד לחשוש לגבי המראה שלכם, אבל אנחנו חייבים להישאר נאמנים לעצמנו.

הגלגל אתם חוששים להיוותר חסרי תנועה. החיים אינם שווים אם אנחנו חיים אותם תוך כדי שאנחנו עושים את אותו הדבר שוב ושוב, אבל אתם לא בטוחים כיצד לחיות חיים כאלה. אתם רוצים שכל יום ירגיש כמו חופשה, ולא רוצים לעבוד את עצמכם למוות כדי לצאת לחופשה בת שבועיים.

אם אתם מרגישים כך, הגיע הזמן לקבל קצת צלילות בנושא. מהו הדבר שאתם הכי משתוקקים לו בחייכם? מה גורם לכם להרגיש שמחים? שקלו את היתרונות מול החסרונות ונועו קדימה משם.

הפרח הפחד הגדול ביותר שלכם הוא כישלון. כישלון מהבלתי נודע. כישלון משמעו לא להצליח להגשים את המטרות שלכם.

וכמה שאתם שונאים את זה, הכישלון הוא זה מונע מכם להתקדם. אבל אל תשכחו, החיים שלנו לא שווים כלום בלי הסיכונים שאנחנו לוקחים. דלת אחת מובילה לאחרת ולפני שאתם יודעים, החיים שלכם הופכים טובים יותר מכפי שיכולת לדמיין.

העץ אם הבחירה הראשונה שלכם הייתה ענפי העץ, אתם חוששים מלהזדקן. עבורכם, גיל מבוגר הוא מילה נרדפת למוות. זה לא שאתם רוצים לחיות לנצח, אבל אתם רוצים להישאר צעירים. אתם רוצים שכל האהובים שלכם יהיו שם תמיד לצדכם. אתם לא רוצים שגם הם יזדקנו.

יש לכם לב ענק, וזו תכונה שראויה להערצה אמלכם. בכל אופן, אתם חייבים להשלים עם המציאות. הזמן נע קדימה, בין אם אתם אוהבים את זה או לא. נצרו כל רגע מחייכם, ואני מבטיח לכם, שגיל 80 לא יהיה גרוע כל כך.