ויראלי

אכלו 3 בננות ביום, וזה מה שיקרה למוח, ללב ולהיקף המותניים שלכם!

By john

June 11, 2021

חוקרים בריטים ואיטלקים אומרים שאכילת בננה בבוקר, אחר הצהריים ובערב, מעניקה לגוף כמות מספקת של אשלגן, וכך מפחיתה את הסיכון לקריש דם במוח ב-21%.

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

תוצאות המחקר פורסמו בירחון של הקולג' האמריקני לקרדיולוגיה ב-2011, ומצביע על כך שניתן להקטין ואף למנוע את הסיכון ללקות בשבץ בזכות האשלגן שנמצא במזונות מסוימים כמו דגים, עדשים ותרד.

בנוסף, גילו המדענים שצריכה יומית של 1600 מ"ג של אשלגן עוזרת להקטין את הסיכוי ללקות בשבץ. בננה בגודל ממוצע מכילה כ-500 מ"ג אשלגן. לכן, 3 בננות עשויות להקטין בהצלחה את הסיכון ללחץ דם גבוה ולשמור על תפקוד מוחי ועצבי תקין.

יתרונות אחרים באכילת בננות

בנוסף לאשלגן, בננות עשירות בויטמין B6, מנגן, ביוטין, סיבים דיאטטיים וויטמין C, הקשור בתפקוד מערכת העיכול. בננה אחת מכילה 108 קלוריות, מעט כולסטרול, שומנים או נתרן, הידועים כגורמים לעלייה במשקל. בננות מומלצות מאוד כחטיף לאתלטים שזקוקים לתמריץ אנרגטי. זה כמובן, כיוון שבננות הן מקור דל בפחממות גליקמיות.

מטפל בדיכאון – בננות עשירות בטריפטופן (חומצת אמינו חיונית), פרוטאין שהגוף ממיר לסרוטונין, רכיב המשפר את המצב הרוח הכללי.

מאזן את לחץ הדם – בזכות האשלגן שבבננות, תאזנו את תפקוד הלב והנוזלים בגוף שלכם, מה שעשוי להקטין את הסיכון לשבץ או ללחץ דם גבוה.

מסייע במניעת עצירות – בבננה אחת יש יותר מ-3 גרמים של סיבים; לכן, אם אתם מתמודדים עם עצירות, צריכה יומית של בננות ישפרו את תנועת המעי שלכם. מדובר באלטרנטיבה בריאה, טובה והרבה יותר טבעים מחומרים משלשלים.

מטפל בחמרמורת (האנג-אובר) – שייק בננות ומעט דבש עושה פלאים נגד חמרמורת. יתרה מזאת, הוא גם מקל על הקיבה.

משפר מסת עצם – על פי המחקר, האשלגן שבבננות מונע בריחת סידן.

מטפל במתח – אשלגן מצוין גם לאיזון קצב הלב

עישון – בננות עשירות בויטמין B12 ו-B6, יחד עם אשלגן ומגנזיום, שעוזרים לגוף בתהליך הגמילה מעישון.

תסמונת קדם וסתית – בננות עשירות בויטמין B6, הן מאזנות את רמות הגלוקוז בגוף ומשפרות את מצב הרוח.