ויראלי

5 נפגעים מניתוחים פלסטיים שהחיים שלהם לעולם לא יהיו כמו קודם!

By john

May 31, 2021

כולם אוהבים להשקיע במראה החיצוני שלהם, אך לפעמים אנשים מגזימים עם העניין ואז רואים את הצד הרע של הניתוחים הפלסטיים. לפניכם 5 נפגעי ניתוחים פלסטיים אשר רצו להשיג מראה מושלם וכתוצאה מכך פגעו בבריאותם.

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

1. האנג מיוקו לאישה קוריאנית זו היה יופי טבעי עד שהיא התמכרה לזריקות עם חומרי מילוי. מסתבר שזריקות אלו שנראות תמימות לחלוטין הרסו את פניה והרופאים כבר לא הסכימו להזריק לה חומרים כי הבינו מה יהיו ההשלכות.

לצערנו גם בקרב אנשי הרפואה יש כאלו שהכסף יותר חשוב להם מבריאות המטופל. אנשי רפואה כאלו המשיכו להסכים תמורת כסף להזריק להאנג את חומרי מילוי המזיקים. כשהכסף נגמר לה, האנג המשיכה להזריק לעצמה שמן חמניות ואפילו פרפין. בשנת 2004 היא הופיעה בתוכנית טלוויזיה וכל הצופים היו בהלם – ראשה היה גדול פי 3 מהגודל הנורמלי. בנוסף, היו לה בעיות ראייה, כאבי אוזניים והיא לא יכלה לסגור את הפה עד הסוף. קרובי המשפחה לא זיהו אותה.

בנוסף לכל, האישה אובחנה כחולת סכיזופרניה. בשנת 2005 התחילו בתהליכי שיקום של החולה. הרופאים ביצעו 15 ניתוחים פלסטיים כדי להקטין את ראשה לגודל הנורמלי. כל האנג נראת היום:2. בישיין בלונדינית מיירה הילס המפורסמת בכל העולם תחת שם הבדוי "בישיין" ובעלת חזה מלאכותי הגדול ביותר בעולם. אישה גרמנית זו בת ה-31 גאה בכך שהגדילה את החזה מגודל של 0 עד 26. למרות שהיא טוענת שהיא מרגישה מצויין, קשה להאמין לה כי החזה שלה שוקל כמעט 10 קילו. אפשר רק לדמיין איזה עומס מטורף יש על עמוד השדרה שלה.

3. אנדרסה אורך בחורה זו הייתה הזוכה בתחרות "הישבן היפה ביותר בברזיל" בשנת 2012. יום אחד אנדרסה פנתה לרופא עקב כאבים חזקים באזור הישבן והירכיים. המחקרים גילו שעקב הניתוח להגדלת הישבן שעשתה, השתלים קרעו את העור.

מאוחר יותר הבחורה הועברה לטיפול נמרץ לטיפול בדלקת חמורה שהובילה לדעיכה של רקמות. כרגע הבחורה מספרת לכולם את סיפורה העצוב ומעודדת אנשים אחרים לא לעשות ניתוחים פלסטיים. בכלל לא מפתיע! כמעט לא עשו לה קטיעת רגליים.

זו התוצאה שאנדרסה רצתה להשיג: