היום גיליתי

צורת הבוהן שלכם אומרת עליכם המון, וזה מאוד מעניין.

הידיים שלנו יכולות לחשוף רבות על עצמנו, אפילו צורת הציפורניים שלכם אומרת המון אם אם קרימינולוגים, במיוחד הבוהן שאפילו אינה נחשבת כאצבע. הבוהן היא ייחודית מאחר ויש בה שני גלילים במקום 3 והיא שולטת בכתב היד שלכם. דבר זה מייחד אותנו משאר החיות, אבל גם בין אדם אחד לאחר. העיפו מבט בבוהן שלכם.

צוות האתר מצא כלי מעניין שיכול לחשוף רבות על האישיות שלכם לפי צורת הבוהן שלכם. העיפו מבט בתמונה ומצאו את התיאור בהמשך.

בוהן מסוג א

אם שני הגלילים המרכיבים את הבוהן שלכם זהים, אתם אנשים מאוזנים ומנסים למצוא הרמוניה ושלווה. אנשים עם צורת בוהן כזו הם לרוב רגועים וטובים בדיבור ובהוראה, וכל הידע שלכם עומד למבחן במהלך החיים.

ישנם חברים וקרובי משפחה רבים סביבכם שזקוקים לתשומת הלב שלכם או לעצה טובה מכם, מאחר ואתם מגלים אמפתיה יותר טוב מרוב האנשים.

בוהן מסוג ב

אם החלק הראשון של הבוהן שלכם ארוך מהשני, אתם פרפקציוניסטים. אתם נאמנים לרעיונות שלכם ומעולם לא מרוצים מהפרטים הקטנים. הכל חייב להיות מושלם ובסדר, ותמיד יש משהו שאתם חייבים להשיג.

לפעמים אתם הופכים אובססיביים לגבי רעיון מסוים, אבל תמיד מוצאים את הדרך השקולה ביותר להצליח, ומעדיפים לנקות בפעולה. אנשים מכבדים אתכם בשל הכנות שלכם וסומכים על המילה שלכם.

בוהן מסוג ג

אם חלקה התחתון של הבוהן שלכם גדול מהעליון, אתם חרוצים. החיים כנראה לא נותנים לכם את הדרך הקלה ביותר להצליח, אבל אתם תתגברו על המכשולים ותמצאו את האושר. אנשים עם צורת בוהן כזו מלאי ביטחון וחכמים. הם מכניסים אינטליגנציה לכל חלום.

הרעיונות שלכם תמיד ברורים ומעטים הדברים שמבלבלים אתכם, וזו הסיבה שמעריכים אתכם לעתים קרובות בעבודה ורואים בכם אנשים אמינים.

הבוהן שלכם גמישה

מתחו את הבוהן מעלה כאילו אתם מסמנים שהכל בסדר. אם יש לכם בוהן גמישה, אתם נוטים להתבטא באופן טוב יותר ורגישים יותר מאנשים עם בהונות ישרות. הצורה הזו קרויה גם ״אצבע של טרמפיסט״. אנשים כמוכם מסתגלים במהירות לשינויים ולסביבה חדשה.

אתם יצרתיים ואמנותיים מאוד. אמנות נועדה עבורכם. אנשים עם בוהן גמישה פתוחים מאוד לעולם וסקרנים מאו. המוח שלהם מוצא דרכים מעניינות לפתור בעיות ולהגשים מטרות.

הבוהן שלכם ישרה

מתחו את הבוהן מעלה כאילו אתם מסמנים שהכל בסדר. כעת שימו לב לצורת הבוהן שלכם. אם היא ישרה ולא גמישה, אתם עקשניים ואוהבים שליטה. אנשים מסוימים נוטים לחשוב עליכם כקרים בעלי פני פוקר, אבל מעריצים את העובדה שאתם עומדים בהבטחות שלכם. הם יכולים לסמוך עליכם.

לפעמים אנשים עשויים לנצל את האמון שאתם נותנים בהם ואת היכולת לעמוד במילה שלכם, אבל לרוב אתם יכולים לנתח כל דבר מיד ולקבל את ההחלטות הנכונות מבלי לפגוע בעצמכם.

אז, איזה סוג בוהן יש לכם? שתפו אותנו בתיבת התגובות בהמשך ואל תשכחו לשתף את המאמר הזה עם כל בני המשפחה והחברים.

תגובות פיסבוק
Exit mobile version