היום גיליתי

11 שימושים מדהימים לסבון כלים. מעולם לא הייתי חושב על #9!

נוזל הכלים שלנו הוא ללא ספק בן ברית מעולה לכל אותם הבעיות הפוקדות אותנו בחיי היומיום. אבל השימוש הטוב ביותר הוא דווקא לא לשטיפת הכלים. ישנם כל כך הרבה שימושים לנוזל הכלים שכנראה ותשאלו את עצמכם איך יכול להיות שלא הכרתם אותם לפני. היום נספר לכם על 11 מהם:

הבריקו את התכשיטים שלכם

פשוט ערבבו מים מינרלים עם נוזל הכלים שלכם והשרו את התכשיטים שלכם למשך חמש דקות. צחצחו אותם עם מברשת שיניים נקייה, שטפו במים והם יראו כמו חדשים.

הרחיקו את הנמלים והעכבישים

וחרקים באופן כללי. פשוט שימו מעט נוזל כלים על הדלתות, החלונות ושאר הפתחים המובילים לבית שלכם, דרכים אתם חושבים שהחרקים יכולים להיכנס.

מלכודת ליתושים

כדי להיפטר מאותם יתושים ביתיים טורדניים במזג אוויר חם, פשוט קחו מיכל, מלאו אותו בכ-2.5 ס"מ של נוזל כלים, עדיף בעל ניחוח פירותי, והוסיפו מעט מים. עשו כמו חורים במיכל כשתסיימו. הזבובים יימשכו לסבון אבל לא יצליחו לצאת מתוכו

מרחיק פרעושים מחיות המחמד שלכם

אם חיית המחמד שלכם סובלת מפרעושים, שטפו אותם בנוזל כלים, זה עובד אפילו טוב יותר אם בנוזל הכלים יש תמצית לימון. בשיטה הזו דווקא נעשה שימוש במרפאות וטרינריות.

היפטרו מקיסוס

פשוט קחו מעט סבון כלים ושפשפו איתו את הקיסוס. כמובן, הגנו על עצמכם עם כפפות. תוך מספר ימים תראו את זה מתייבש ונובל…להתראות קיסוס.

מוריד כתמים שומניים

כשאתם מבחינים בכתמים הנוראיים הללו, שימו מעט סבון כלים על מברשת שיניים, שטפו במים פושרים והביאו את הקץ על הכתמים הללו.

חומר ניקוי למקרי חירום

זה יכול לעבוד במקרה ואזל לכם נוזל הכביסה ואתם צריכים לנקות בגד בדחיפות. כמובן, זה לא אותו הדבר אבל זה מצוין בתיקון המצב.

הרחיקו אדים מהחלונות שלכם

שימו מעט נוזל כלים על פיסת בד יבשה ושפשפו את החלונות שלכם כדי להגן עליהם ולשמור עליהם נקיים. שפשפו עד שהסבון נעלם וזה הכל.

פתחו סתימה בשירותים

אם השירותים שלכם סתומים, הוסיפו כמות הגונה של נוזל כלים. מאחר וזה כבד יותר, זה ישקע לתחתית. תנו לזה לעבוד במשך 20 דקות והוסיפו מים חמים ישירות לאסלה. עשו זאת לאט והזרם ייפתח.

מנקה כתמי שמן מהחנייה או מהמחסן שלכם

במיוחד אם זה מרוכז. זה לא דבר נדיר לראות את הכתמים שהרכבים שלנו מותירים מאחורים. פשוט מזגו מעט סבון כלים ושפשפו עם מברשת שאינה עשויה מסיבי מתכת, ואפילו הריח ייעלם.

בועות!

הפעילות המושלמת עבור הילדים שלכם בסופי שבוע. בבקבוק, ערבבו מעט נוזל כלים ומים ושקשקו. הכינו טבעת בעזרת קולב מתכת, או כל צורה אחרת עליה אתם יכולים לחשוב, ותיהנו!

תגובות פיסבוק
Exit mobile version