ויראלי

הכלה מזעזעת את כולם כאשר היא בוחרת לפנות לאחת מחברותיה ולתת לה באופן ישיר את הזר – אבל לאחר שהחברה הזו מסתובבת היא לא מצליחה לעצור את הדמעות

By john

May 24, 2021

אחת הציפיות הגדולות שיש לחברות של הכלה בזמן החתונה היא בזמן שהכלה צריכה לזרוק את הזר ואחת מהן צריכה לתפוס אותו כמזל שיזכה אותן להתחתן גם בקרוב. הרווקות עטות על הזר ולא משאירות לאף אחת סיכוי.

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

אך החתונה הזו, של ג'ס נקרייקו, הייתה יוצאת דופן. היא בחרה לעשות משהו שהפתיע את כל מי שנכח באירוע – להעניק לאחת מחברותיה את הזר ישירות.

לחתונה של ג'ס הגיעו המוני אנשים, בני משפחה וחברים רבים ממסגרות שונות שהכירה במהלך השנים. כולם הגיעו כדי לחגוג יחד איתה ביום הגדול.

אחת החברות הטובות שליוותה את ג'ס ביום החתונה הייתה ג'סיקה קיילי. היא הייתה זו שתכננה את ירח הדבש של בני הזוג וג'ס הכירה לה על כך תודה גדולה.

כאסירת תודה, ג'ס ידעה שעליה לעשות משהו שישמח את חברתה טובה גם כן. היא שמעה מג'סיקה שהיא ובן הזוג שלה, אדם עברו לגור יחד ושמתפתחת ביניהם מערכת יחסים רצינית מאוד. בגלל החתונה של ג'ס לא היה לג'סיקה זמן לחשוב על חתונה משלה ועל הזדמנות לדבר על כך עם אדם כמו שצריך.

מיד לאחר שנישאו ובעיצומה של החתונה, נודע לג'ס מאחד החברים כי אדם מתכנן להציע נישואין לג'סיקה – מה שגרם לה לחשוב על רעיון גאוני במיוחד!

לפני שהוציאה את תוכניתה לפועל היא סיפרה על כך לאדם ולאחותו שגם נכחה בערב החתונה. התוכנית הייתה פשוטה – במקום לזרוק את הזר, ג'ס תמסור אותו ישירות לג'סיקה ובאותו זמן אדם יכרע ברך מאחוריה ויחכה להצעה.

שלושתם בלי יוצא מן הכלל הסכימו יחד שזו יכולה להיות הזדמנות אדירה להציע לג'סיקה וכי מדובר בהפתעה מדהימה שתפיל אותה לרצפה. אז בדיוק כאשר הגיע הרגע בו ג'ס הייתה צריכה לזרוק את הזר, כל הנשים עמדו חסרות סבלנות מחכות לרגע הזריקה אך לפתע קרה הדבר שאף אחת לא ציפתה לו. ג'ס הסתובבה במהירות ורצה לעבר ג'סיקה כדי להעניק לה את הזר.

ג'סיקה לא יכלה להסתיר את ההתרגשות ופרצה בבכי מטורף.

"את לא אמיתית! את באמת נותנת לי את הזר?!", ג'סיקה שאלה את ג'ס. ג'ס לא היססה לרגע וביקשה מחברתה להסתובב.

זה היה הרגע המרגש בו ג'סיקה הבינה באמת מה קורה סביבה. אותו רגע מדהים נתפס בעיני המצלמה של אחד מהחברים. קשה שלא להתרגש מכזו תמונה!

פשוט וואו! "לא חשבתי בכלל על החתונה שלי. הרגשתי שזה יכול להיות רגע מרגש עבור החברה הכי טובה שלי ומבחינתי רציתי להיות חלק מסיפור האהבה שלה", מספרת ג'ס.

"כאשר מדובר באהבה, אין צורך להיות חמדנים". ג'ס מחבקת את חברתה הטובה וזהו רגע של אהבה טהורה וחברות אמיתית.

הסיפור הזה מלמד אותנו מהי אחווה וחברות של אמת. החתונה היא אירוע גדול לו בני הזוג מחכים המון זמן. להיחשף לסיטואציה בה הכלה נותנת מהלב שלה ומהדבר שיקר לה מכל בשביל חברה ומישהי אחרת שהיא אוהבת, זה ממש מחמם את הלב. שתפו את הכתבה הזו עם בני משפחה וחברים כדי לפזר מעט חום ואהבה בינינו.