ויראלי

אם תמצאו שטר של 100$ על שמשת הרכב שלכם, אל תקחו את זה. זה יכול לעלות לכם בחיים. הנה הסיבה…

By john

May 20, 2021

בעונת החגים, זרים צריכים לאחל האחד לשני בשורות טובות ולהיות נחמדים יותר מהרגיל. ועדיין, כמו שכולנו יודעים, רוב הזמן זה לא מה שקורה – במיוחד בימים המסוייטים של 'חג הקניות', הידוע בשם "יום שישי השחור". בכל שנה בערך בזמן הזה, כשהמעלות צונחות, מספר הגניבות עולה באופן מפתיע. השנה, ישנו איום חדש המאיים על אופק הצרכנים בכל מקום ויכול לעלות להם בכל מה שיש להם, רק לפני שהיום הגדול מגיע.

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

המזימה החדשה הזו שגנבים חשבו עליה כוללת בתוכה שטר מזויף של 100$ תחת המגב בשמשת הרכב הקדמית. זוהי ההסוואה המושלמת, כיוון שאף אחד לא יבחין בזה עד שהם כבר ייכנסו לרכב שלהם, במיוחד אם הם נושאים שקי קניות.

ברגע שהקורבן העתידי מאתר את הכסף בשמשת הרכב שלו, הגנב מניח שהם יעזבו את הרכב בריצה, ואז יוצא החוצה ולוקח את הכסף. ברגע שהם יוצאים מהרכב, הגנב עושה את המהלך שלו וקופץ למושב הרכב הקדמי. לפני שתבינו מה קורה הם כבר יסעו עם כל חפצי הערך שלכם, הרכב וייתכן שאפילו עם הילדים שלכם.

אז אם אי פעם תראו שטר של 100$ בחלון הרכב שלכם, אל תניחו שזה משהו חיובי שאיזה צדיק הניח שם כדי לעזור להורה במצוקה. כדי לנקוט במשנה זהירות, לעולם אל תשאירו את הרכב שלכם ללא השגחה עם המפתחות בסוויץ'.

שתפו את העצה הזו כדי שאף אחד מהחברים שלכם בפייסבוק לא ייפול לזה!