היום גיליתי

שני פורצים נאנסו במשך חמישה ימים אחרי שפרצו לבית של אנס גברים ידוע

מבין כל הבתים שאפשר לפרוץ אליהם, שני השודדים האלו קיבלו את ההחלטה הגרועה ביותר. צמד הגנבים הם גרפילד מורגן, 54, וחברו בן ה-36 קים גורטון. הקריירה שלהם הגיע לקיצה אחרי ״קריירה״ ארוכה ומפוארת. בדרך כלל עדיף לצאת מהמשחק עם שלל מכובד. למרבה הצער, ה״שלל״ לו זכו לא היה בדיוק מה שקיוו לו.

הארי הארינגטון מתנשא לגובה של כשני מטרים ושוקל כ-136 ק״ג, ולא מדובר ב-136 ק״ג של בטטת כורסה עצלה. מדובר באדם שרירי וחסון. אתם מבינים, הרי הוא עבריין ידוע לשמצה, עם עבר עשיר של תקיפות. בזכות היותו עבריין , עם מבנה מרשים, מדובר באדם שלא היית רוצה שהדרכים שלכם יצטלבו. אבל לא רק שדרכיהם של השודדים ושלו הצטלבו, הם אשכרה פרצו לבית שלו!

מוכר גם בכינוי ״אדם-זאב״, הארינגטון טיפל בשניים האלו מבלי בעיות. הוא קשר אותם ובמשך חמישה ימים השתמש בהם כשפחות מין כשהוא אונס אותם שוב ושוב, וכמעט הורג אותם.

הזעקה שלהם לעזרה הייתה כה גדולה, עד שלבסוף אחד השכנים התקשר למשטרה.

הגברים היו הלומי כאב ומוכי טראומה. אי אפשר אפילו לדמיין מה שעברו. למרות שכמה פרשנים מאמינים שהם קיבלו את מה שמגיע להם, ועוד קצת.

קשה להאמין שחמישה ימים של אונס רצוף מצדיקים את מה שהם עברו ע״י ה״אדם-זאב״. מעל כל זה, הם גם קיבלו עונש מאסר.
הארינגטון בעצמו הולך לבלות כמה ימים בכלא.

שתפו את הסיפור הזה עם החברים שלכם, כדי לראות מה הם חושבים: האם השניים האלו קיבלו את מה שמגיע להם על כך שפרצו לביתו של ה״איש-זאב״?

תגובות פיסבוק
Exit mobile version