ויראלי

מה הציפורניים שלכם אומרות על מצבכם הבריאותי?

By john

April 30, 2021

הצבע, האורך, ומצב הציפורניים שלכם יכול לספר לכם הרבה יותר ממה שאתם חושבים על המצב הבריאותי שלכם. הן יכולות לקבוע כמה זמן חליתם במחלה מסוימת, ולהצביע על בעיות בריאותיות פנימיות. לכן חשוב לשים לב אליהן ולהביט בהן באופן קבוע מאחר והן יכולות לספר לכם משהו. הנה מה שהציפורניים שלכם יכולות לספר לכם על מצב הבריאות הכללית שלכם…

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

הציפורניים מכוסות בחריצים קטנים? אם יש לכם חריצים קטנים בציפורניים שנראים כמו קיסמים קטנים ייתכן וזהו סימן לפסוריאזיס. זהו עשוי להיות גם סימן להפרעה ברקמות החיבור. בנוסף, זה עלול להיות גם סימן למערכת חיסונית חלשה או סימפטום של אלופציה אראטה (היא מצב רפואי אצל בני אדם ובעלי חיים, המתרחש באופן פתאומי, ובו נגרמות התקרחות באזורים מסוימים בגוף או בכולו, מבלי שהדבר גורר אחריו צלקת כלשהי.).

האם הציפורניים שלכם נראות כמו כפיות קטנות? כשקצות הציפורניים שלכם מתעקלות כלפי מעלה ומצליחות להחזיק כמות קטנה של מים, מדובר במצב הנקרא "ציפורני כפית". אנשים עם ציפורני כפית סובלים ממחסור בברזל, אבל זה יכול להיות גם סימן למחלות לב, כבד או תפקוד לא תקין של בלוטת התריס.

סדקים אם הציפורניים שלכם שבירות סדוקות ועדינות, ייתכן וזה בגלל שאתם לא מטפלים בהן כראוי. זה עשוי להיגרם כתוצה משימוש יתר בציפורניים אקריליות, או מניקור לא תקין. זהו גם סימן נפוץ למחסור בויטמינים והזדקנות. שמרו על הציפורניים שלכם גזורות – זוהי דרך נפלאה לטפל במצב הזה

ציפורניים בעלות צבע משונה אם קצות הציפורניים שלכם צהובות, ייתכן והדבר נגרם מעישון או זיהום פטרייתי, אך זה יכול להיגרם גם כתוצאה משימוש יתר בלק שחור לציפורניים. בכל מקרה, אם כל הציפורן שלכם הופכת צהובת ומסמיכה, כנראה ומדובר בסימנים מקדימים של ברונכיטיס, או בעיות אחרות הקשורות בנשימה.

כמה גדולות קצות האצבעות שלכם? ישנו מצב רפואי בו קצות האצבעות שלכם מתנפחות ומכסות את הציפורניים. הגורם הנפוץ לכך הוא מחלת ריאות, או מחסור בחמצן בדם. גורמים אחרים למצב הזה הם מחלות בכבד, מחלות מעי דלקתיות ואפילו איידס.

שבבים בציפורניים שלכם אם היו לכם דימומים או קרישי דם בצורת שבבים תחת הציפורניים שלכם, הנה סיבה אפשרית לכ. הקווים הקטנים האלו רצים במאונך תחת הציפורן שלכם קשורים ככל הנראה לבעיות ברקמות החיבור. בנוסף, אם חוויתם טראומה לאחרונה – ייתכן וזהו הגורם לכך.