היום גיליתי

13 דברים רגילים שאנחנו לא משתמשים בהם כפי שאנחנו אמורים

בכל יום, אנחנו עושים מאות דברים קטנים אפילו מבלי לחשוב. ברצינות, למה אנחנו צריכים לחשוב על השגרה שלנו?? העניין הוא, שאנחנו עושים דברים רבים לא כמו שצריך, למרות שהמעצבים תכננו שימוש שונה להמצאות שהם. אולי הם פשוט שכחו לספר לנו?

צוות האתר שלנו החליט להעיף מבט נוסף בדברים שגרתיים לחלוטין. ואנחנו בטוחים שברגע שתגלו מהו האופן הנכון להשתמש בהם, לעולם לא תביטו לאחור.
כבונוס, ישנו טריק ״שגוי״ לחיים שאין ספק ותרצו לעשותו כמו שצריך.

מה העניין עם הקופסא של הצ׳יפס?


© Instagram / shilenokalisa

לקופסאות של הצ׳יפס יש מקום בחלק העליון אותו ניתן לקפל, לא כדי לסגור את הקופסה. אתם יכולים לקפל את החתיכה הזו ולמזוג בפנים קטשופ. כמה מרשתות המזון המהיר מגישות ככה את הצ׳יפס שלהם – הרוטב בחלק העליון כדי שתוכלו ללכת ולאכול.

איך ישנים טוב יותר במטוס?


© Wikimedia Commons

בדרך כלל, במושבים במטוס יש כרית קטנה ופיסת בד מחוברת אליה. אבל כמה חברות תעופה בטוחות כי ה״אוזניים״ הללו הכרחיות לשינה נוחה יותר. אתם יכולים לכוונן אותם כאוות נפשכם. גם במחלקה ראשונה ובמחלקת עסקים יש את זה.

מהי הדרך הלא נכונה להשתמש בצ׳ופסטיקס?

לפני זמן לא רב, הופיעו כמה סרטונים ברשת שמראות כי אפשר לשבור את החלק העליון של המקלות ולהשתמש בו כמקום להניח עליו את המקלות. מסתבר שזה מזויף. אתם לא יכולים לעשות את זה עם מקלות אכילה רגילות. למעשה, החיבור בחלקו העליון של המקלות משמש כסימן לכך שאיש לא השתמש בהן לפני. מקום ה״מנוחה״ של המקלות נראה האשיוקי.

מדוע לבקבוקים יש צוואר ארוך?

הטריק הזה מעולה לשימוש בקיץ: אתם יכולים להחזיק את הבקבוקים מהצוואר. הצורה הזו שם מסיבה מסוימת: המשקה לא מתחמם בגלל כפות הידיים החמימות שלכם. למרות שזהו טריק ממשי, לא כל כך נוח להחזיק כל את הבקבוק.

כיצד משתמשים בכותש שום כראוי?


© Pixabay

כותש שום הוא כלי נוח מאוד, אבל בדרך כלל אנחנו לא משתמשים בו במלואו. כדי לכתוש שום, עליכם ראשית לקלוף אותו. פשוט שימו את החתיכה כולה ולחצו אותה.

מדוע אנחנו משתמשים בפומפה לא כשורה?


© Depositphotos   © Depositphotos

כמעט לכולנו יש את כלי הגומי הזה בבית – מי יודע מתי תצטרכו להשתמש בו. בדרך כלל, אנשים שומרים אותם בחדר השירותים שלהם. אבל מסתבר שאפשר להשתמש בפומפות שונות לדברים שונים. הפומפה המוכרת לנו טובה רק לניקיון חדרי אמבט וכיורים. אבל אם אתם רוצים לפתוח סתימה בשירותים, עלים להשתמש באחד אחד, כמו זה המוצג בתמונה.

מדוע חלק מהסיבים במברשות השיניים צבועות?

יצרני מברשות השיניים עושים ככל שביכולתם כדי לגרום לנו לקנות את המוצרים שלהם. קשה מאוד לקנות מברשת שיניים ״חלקה״ בימינו. רבים מהדגמים כוללים סיבים צבעוניים שמאבדים את צבעם לאחר מספר חודשים – וזהו סימן להחליף את מברשת השיניים.

איך שוטפים בלנדר במהירות?

הכלי הלא נוח בבלנדר, אותו כמעט ולא ניתן להסיר ולשים במדיח גורם לבעיות רבות עבור אלה שרוצים לבשל ולעשות כלים. אבל ישנו פתרון פשוט: שפכו מעט מים לתוך הבלנדר, שימו כמה טיפות של חומר ניקוי, והפעילו את הבלנדר. כל שיהיה עליכם לעשות לאחר מכן הוא לשטוף במים.

איך משתמשים באייקון של השעון באייפון?

בדרך כלל, האייקונים על צג הסמארטפונים חסרי תנועה. אבל לא השעון באייפון: ישנו שעון זעיר שמציג את השעה האמיתית. בטח לעולם לא שמתם לב לכך.

האם אתם מורחים קרם לחות כהלכה?

הדרך הרגילה היא בעזרת האצבעות שלכם. אבל במקרה הזה, אתם עשויים להכניס בקטריות לקרם. הדרך הנכונה היא להשתמש במקל אוזניים כדי להוציא את הקרם.

כיצד חותכים סטייק כראוי?


© Pixabay

בישול סטייק כראוי הוא רק חלק מהעניין. חשוב גם לדעת לאכול אותו כהלכה. עלינו לחתוך את הסטייק כנגד הסיבים. כך, הרכות של הסטייק נשמרת.

כיצד ממליצים רופאי עור לשים דאודורנט?

מוזר עד כמה שזה נשמע, מומחים ממליצים לשים דאודורנט אחרי מקלחת ערב. כך, המרכיבים יעבדו במלוא הפוטנציאל שלהם והנקבוביות שלכם יוותרו סגורות.

כיצד מטעינים את הטלפון שלכם מבלי לפגום בו?

מומחים טוענים כי הדרך הטובה ביותר לטעון את הסמארטפון שלכם היא כאשר הבטריה על 10% ולהפסיק רגע לפני שהסוללה טעונה במלואה. זה יאריך את חיי הסוללה. בנוסף, הסירו את הקייס כדי למנוע מהטלפון להתחמם יתר על המידה.

בונוס: מעלית

זהו טריק לחיים בו מומלץ להשתמש כשאתם ממהרים. פשוט לחצו על כפתור הקומה יחד עם לחצן סגירת הדלתות. לאחר מכן, המעלית תקח אתכם ישירות לקומה לה אתם זקוקים, כשהיא מתעלמת משאר הנוסעים.

כיצד אתם חוסכים בזמן בכל יום? האם יש לכם טריקים לחיים משלכם בהם אתם משתמשים על בסיס יומיומי?

תגובות פיסבוק
Exit mobile version