היום גיליתי

אכלו רק 3 תמרים ביום, ו-5 הדברים האלו יקרו לגוף שלכם!

האם תהיתם אי פעם מה יקרה לגוף שלכם אם תתחילו לאכול תמרים? סביר להניח שלא. רוב האנשים לא חושבים יותר מדי על תמרים ובמיוחד לא על יתרונות הבריאות שבהם. אבל תמרים הם די מדהימים, והפרי הקטן הזה עשוי לספק יתרונות בריאות מושלמים. אם תתחילו לאכול תמרים ביום, הנה מה שתתחילו לראות.

התמר המלא בערכים תזונתיים
הדבר הראשון שתבחינו בו לגבי תמרים הם היתרונות הבריאותיים הנהדרים שבהם. לא תצטרכו לקחת את כל תוספי התזונה והוויטמינים אם תאכלו 3 תמרים בכל יום. הם מכילים נחושת, אשלגן, סיבים, מנגן, ויטמין B6 ומגנזיום.

תמרים משפרים את העיכול
תמרים הם מזון מצוין עבור תקינות מערכת העיכול. אם יש לכם בעיות כמו תסמונת המעי הרגיז, עצירות או בעיות עיכול ונושאים הקשורים בקיבה ובמעיים, תמרים יכולים לעזור. חלק מזה הם הסיבים שבהם וכבר הוכח כי הם מסייעים בהורדת הסיכון לחלות בסרטן המעי.
תמרים אפילו מומלצים כטיפול בטחורים.

תמרים משמשים כמשככי כאבים ועוד
בגלל שתמרים מכילים כמות גדולה של מגנזיום – שהוא בעל מאפיינים אנטי דלקתיים – הם יכולים לסייע בשיכוך כאבים ונפיחות.
מחקרים מראים שהמגנזיום בתמרים עשוי לסייע בהורדת דלקת עורקים ובהקטנת הסיכון למחלות לב. כמו כן, תמרים מסייעים במניעת מחלות זיהומיות אחרות או אלצהיימר, דלקת מפרקים ועוד.

תמרים עבור הריון בריא
מחקר שנערך באוניברסיטת סנט פול בארצות הברית בחן את האופן בו תמרים עוזרים בלידה ובהיריון. המחקר בדק 69 נשים והגיע למסקנה שאם הנשים אכלו תמרים במשך 4 השבועות האחרונים להריון, הלידה וההיריון הפכו קלים יותר.
תמרים עוזרים גם להוריד במשקל לאחר ההריון.

תמרים ללחץ דם ושבץ
המגנזיום בתמרים עוזר מאוד גם כשמדובר בהורדת לחץ הדם. אנשים רבים בארצות הברית המטופלים בתרופות מרשם, כלל לא מודעים שהפרי הזה הוא בעל השפעות זהות לתרופות האלו. האשלגן שבו עוזר גם כן, ומסייע בתפקוד תקין של הלב, עובד חלק יותר ומקטין לחץ דם גם כן.

בנוסף, נעשו מחקרים שקבעו האם לתמרים יש או אין השפעה במקרה של שבץ. למעשה, לא פחות מ-7 מחקרים בנושא הוכיחו שהמגנזיום מוריד את הסיכון לשבץ ב-10% על כל 100 מ"ג של מגנזיום הנצרך על בסיס יומי.

המחקר פורסם בירחון האמריקני לתזונה קלינית והראה בבירור שתמרים מורידים את הסיכון לשבץ.

תמרים גורמים למוח לעבוד טוב יותר
מחקרים רבים נעשו על הרכיבים הנמצאים בתמרים והקשר ביניהם לבין תפקוד בריא של המוח. המחקרים הראו כי אם יש לנו מספיק ויטמין B6 במערכות, המוח שלנו יעבוד טוב יותר. פירוש הדבר שתהיו יותר מרוכזים וממוקדים, הזיכרון שלכם יהיה טוב יותר ותוכלו לגשת למידע ביתר קלות. תמרים עוזרים לשמור על המוח חד ומוכן ללמוד.

מתכון:
אלו הרכיבים שתזדקקו להם:
5 תמרים
5 שזיפים
כף זרעי פשתן טחון

אופן השימוש:
אכלו לפני הארוחות. עשו זאת למשך 12 יום, ונוחו במשך 12 ימים. כך תורידו במשקל ביתר קלות. שתפו את זה עם כל בני המשפחה והחברים שלכם.

תגובות פיסבוק
Exit mobile version