היום גיליתי

המלצרית מוסרת את הפתק הזה לזוג בדרכו החוצה – הם פותחים אותו בחנייה ולא מאמינים למראה עיניהם!

בימים אלה, החדשות מלאות בסיפורים על ירי, שקרים ובגידות, ובאופן כללי – באנשים שמתייחסים זה לזה באופן איום ונורא. זה לא אחד מהסיפורים הללו.

בשנה שעברה כשהוריקן הארווי פגע בטקסס, ירדו 100 ס״מ של גשם בתוך ארבעה ימים באיזור יוסטון רבתי. הסופה שוברת השיאים הזו גרמה להצפה קטסטרופלית ואילצה אלפי אנשים לעקור מבתיהם בהתראה של רגע.

בין האנשים הללו היו גם קרלוס ספדה ג׳וניור, אשתו תמי והמשפחה שלהם. הם ניסו להציל את כל חפציהם החל משולחנות, מיטות וכל מה שיכלו לחלץ מן האדמה. הם לא הצליחו לאחסן את החפצים שלהם גבוה מספיק וגובה המים הגיע עד מעל למכוניתם.

אבל לסיפור משפחת ההוריקן הזו יש סוף נפלא – בזכות טוב לבה של מלצרית בשם מארי גוך.

כשמים רבים מההוריקן הציפו את ביתם של קרלוס ותמי, הם נסעו מספר שעות צפונה לבית אמה של תמי כדי לחמוק מהסופה. שם, אמה של תמי לקחה את המשפחה ל״אוכל מנחם״ במסעדת סאם בפיירפילד, מזרח וואקו.

לאחר שישבה משפחת ספדה לאכול, עלה מהר מאוד נושא ההוריקן והם זכו לאוזן סימפטית ממארי גוך, המלצרית שלהם. מארי ראתה את הסיפור קורע הלב הזה בחדשות והחליטה לעזור מיד.

כשמשפחת ספדה סיימה לאכול והיו בדרכם לדלת, מארי מסרה להם פתק מקופל. ברגע שהיו בחוץ, העיפה בו תמי מבט.

מה שראתה הדהים אותה, והיא הראתה את זה מיד לקרלוס ולשאר בני המשפחה.

בתוך הפתק, כתבה מארי:

״זה לא הרבה בהשוואה לאובדן שלכם. אבל אתם אנשים מיוחדים. בעזרת השם – תפילותי מכוונות אליכם״

מארי צירפה למכתב שטר של 100$. ישנם אנשים שעושים מעל ומעבר עבור זרים במצוקה!

קרלוס ותמי נכנסו חזרה למקום וניסו לתת למארי את הכסף שלה בחזרה, כשהם אומרים שזה יותר מדי. אבל היא סירבה להקשיב ואמרה שהיא הבטיחה שלא תיקח מהם את הכסף בחזרה.

מארי אפילו הציעה לזוג שולחן וכמה כיסאות לעזור לזוג לרהט מחדש את ביתון. קרלוס היה אסיר תודה וכתב פוסט בפייסבוק, כדי שכל העולם יידע על מחוותה המרגשת של מארי. בזמן כתיבת שורות אלו, הפוסט שותף למעלה מ-29,000 פעמים וזכה ליותר מ-80,000 לייקים!

האם המעשה המרגש הזה של המלצרית נגע גם בכם? שתפו את הסיפור הזה עם כולם ועזרו לנו להעניק השראה לכל האנשים בעולם, ולהפוך אותו למקום טוב יותר!

תגובות פיסבוק
Exit mobile version