ויראלי

אימא קונה לחסר הבית קפה ובייגל, ולפני שנפרדות דרכם הוא מעביר לה פתק

By john

March 17, 2021

לפעמים המעשים הקטנים והפשוטים ביותר הם אלה שמשנים יותר מכל, ויכולים לחולל שינוי משמעותי בחייו של אדם. קייסי פישר, אימא, וסטודנטית, גילתה זאת באמצעות שרשרת אירועים שהיא לא תשכח לעולם. הכל התחיל באדם חסר בית, קפה ובייגל.

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

קייסי הייתה בזמנו סטודנטית באוניברסיטת ניו המפשייר והיה לה זמן לבזבז בין שיעורים.

היא עשתה את דרכה מסניף "דאנקין דונאטס" המקומי והחליטה לקנות כוס קפה של בוקר. כשהגיעה, הבחינה באדם חסר בית שר ברחוב, ובתיבת האיסוף שלו רק דולר אחד. אנשים עברו והתעלמו מהאיש, ממשיכים בשגרת יומם.

בעוד קייסי יושבת ושותה את הקפה שלה, היא הבחינה באדם שנכנס לחנות ומנסה לקנות קפה בעזרת הדולר שהיה ברשותו. היא התחילה לדבר איתו, ולמרות שהיא נראה כאילו הוא לא מעוניין בשיחה, היא המשיכה.

הדולר שלו לא הספיק, לכן היא קנתה עבורו קפה ובייגל והציעה לו לבוא ולשבת איתה.

מה שתוכנן בפועל לשיחה בת 10 דקות הפך בסופו של דבר לדיון עמוק בן שעתיים. הם דיברו על איך אימו נפטרה מסרטן ועל כך שמעולם לא הכיר את אביו.

הוא נפל לסמים והם הפכו אותו למשהו שמעולם לא רצה להיות. הוא איבד שליטה וכעת הוא משלם את המחיר, בזמן שכל מה שרצה היה להפו את אמו לגאה יותר.

"כריס היה אחד האנשים הכנים ביותר שפגשתי", כתב פישר על הקיר בפייסבוק. לאחר השיחה שלהם, הבינה קייסי שהגיע הזמן לחזור לכיתה. היא אמרה לו שהיא חייבת ללכת, והוא אמר לה להמתין רגע בטרם תלך.

הוא לקח את החשבונית וקשקש בעט משהו על הנייר. הוא מסר את זה לקייסי והמשיך בדרכו.

כשקייסי קראה את הפתק, היא הייתה המומה. כך נכתב: "אני רציתי להרוג את עצמי היום, אבל עכשיו בזכותך אני לא רוצה לעשות זאת", כך נאמר בפתק. "תודה לך, אדם יפה שכמוך".

המעשה הזה הציל חיים של אדם שהרגיש כאילו חייו חסרי ערך. מדהים כמה מעשים קטנים יכולים לחולל הבדל כה גדול בחייו של אדם. חשוב לזכור שלמעשים שלנו יש הלכשות. עבודה מעולה קייסי.

אם גם אתם מודים לקייסי על כך שעזרה לאדם ההוא, שתפו את הכתבה הזו עם כל בני המשפחה והחברים שלכם עוד היום!