ויראלי

6 תרגילים המועילים למערכת העיכול. תקבלו בטן שטוחה תוך זמן קצר!

By john

February 23, 2021

הרבה פעמים בעיות של עודף משקל קשורות לבעיות במערכת העיכול. אם לפתור בעיות אלו הבטן תהיה שטוחה וההרגשה שלכם תשתפר. תרגישו מרץ ומלא אנרגיה! בנוסף, סט זה של התרגילים מסייע להגן על מערכת העיכול מעומס יתר.

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

1. ברכיים לחזה

נקודת ההתחלה – תשכבו על הגב, תשחררו את כל השרירים. קחו נשימה עמוקה ומשכו את הברכיים לחזה כשאתם מחבקים את הברכיים עם הידיים שלכם. הרימו מעט את עצם הזנב כלפי מעלה והמתינו במצב זה כדקה. אל תשכחו לנשום נשימות סדורות כל הזמן.

2. פיתול

נקודת התחלה – תשבו על הרצפה, מתחו את הרגליים קדימה. כופפו ברך ימנית, סתובבו והחזיקו את הברך עם יד שמאל. לאט ובזהירות תסתובבו ימינה עד כמה שאפשר, המתינו במצב זה כ-30 שניות. חזרו על התרגיל עם ברך שמאלית.

3. סקוואט איטי

נקודת התחלה – עמדו עם הרגליים ברוחב הכתפיים. הרימו את הידיים למעלה והחזיקו אותן ישר מעל הראש. לאט לאט תתחילו להתיישב באוויר, כאילו אתם מתיישבים על הכיסא. המתינו במצב זה כדקה, הקפידו על נשימות סדורות. שמרו על כתפיים ישרות.

4. רגליים קדימה

נקודת התחלה – עמידה. עשו צעד גדול קדימה עם רגל ימנית ואל תקפלו את הרגל השמאלית. העבירו את שתי הידיים מאחורי הגב ותיישרו אותן, את הכתפיים תמשכו אחורה. המתינו במצב זה מספר רגעים וחזרו על התרגיל עם הרגל השנייה. תחזרו על התרגיל 5 פעמים עם כל רגל. אל תמהרו, תנשמו עמוק, שמרו על שיווי משקל ואתם תצליחו במשימה!

5. גשר

נקודת התחלה – שכבו על הרצפה, קפלו את הברכיים ושימו את כפות הרגליים על הרצפה. הרימו את הירכיים תוך כדי שהידיים מושטות על הרצפה מתחת לגוף ומשולבות יחד. המתינו במצב זה כדקה. זכרו לנשום עמוק.

6. רגליים למעלה

נקודת התחלה – שכיבה על הרצפה. הרימו רגליים ישרות למעלה. הידיים שוכבות על הרצפה עם כפות הידיים כלפי מטה. העבירו את כל המשקל על הגב והידיים. המתינו במצב זה כדקה ושימו לב לנשום נשימות סדורות.

זהו זה! אין בסט תרגילים זה שום דבר קשה ומסובך, אך תקבלו ממנו המון תועלת.

מקור הכתבה Blogs Udo