ויראלי

מה שעוות האוזניים שלכם אומרת על הבריאות הכללית שלכם?

By john

February 18, 2021

כולנו שואפים להיות בריאים ככל האפשר. אנחנו מצחצחים את השיניים שלנו ומעבירים חוט דנטלי בדיוק כמו שרופא השיניים הראה לנו, אנחנו רוחצים את הפנים שלנו לפני השינה ומתקלחים על בסיס קבוע. ניקיון האוזניים שלנו הוא משהו שאנחנו עושים כדי לשמור על הנקיון, אבל מצב השעווה באוזניים שלכם יכולה להיות סימן לבעיה בפוטנציה.

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

הנה מספר צבעים בהם יכולה להופיע שעוות האוזניים שלכם. המשיכו לקרוא כדי לגלות מה אומר כל צבע על הבריאות הכללית שלכם.

שעווה בצבע אפור או שעוות האוזניים שלכם היא אפורה אבל אין סימפטומים נוספים, הסיכויים הם שמה שאתם רואים הוא רק אבק ולכלוך. זהו מצב רגיל עבור אלו החיים באזורים מזוהמים, כמו ערים מאוכלסות יתר על המידה.

שעוות אוזניים חומה אם שמתם לב ששעוות האוזניים שלכם היא חומה, ייתכן וזה מצביע על מתח ולחץ. נסו להירגע במשך מספר ימים לפני שאתם מנקים שוב את האוזניים כדי לראות אם הצבע השתנה.

שעוות אוזניים בצבע לבן שעוות אוזניים בצבע לבן יכולה להצביע על מחסור בוויטמינים בגוף שלכם, במיוחד ברזל ונחושת. כדי לטפל בזה, אכלו שיבולת שועל ושעועית בכמות ניכרת. שני המזונות הללו מכילים כמות גבוהה של ברזל ונחושת

שעוות אוזניים בצבע שחור אם גיליתם ששעוות האוזנים שלכם בצבע שחור פעם אחת בלבד, אין סיבה להיכנס לבהלה. אבל אם אתם חווים גירוי באוזניים שלא חולף, אולי כדאי לבקר אצל הרופא. שעוות האוזניים הזו עשויה להצביע על זיהום פטרייתי.

דם בשעוות האוזן עליכם לראות את הרופא שלכם מיד במידה ואתם מגלים דם בשעוות האוזניים שלכם, מאחר וזה עשוי להצביע על נקב בעור התוף. אם זה המצב, האוזן שלכם הופכת פגיעה יותר לזיהומים, דבר שעשוי גם להשפיע על השמיעה שלכם במידה וזה לא מטופל.

שעוות אוזניים מסריחה אם אתם סובלים מזיהום באוזן, ייתכן ותבחינו בריח העולה משעוות האוזניים שלכם. יתכן וגם תרגישו שהאוזניים שלכם עושות רעש (כמו לאחר נחיתה) אם יש לכם זיהום. ראו את הרופא שלכם מיד אם יש צורך.

שעוות אוזניים נוזלית שעוות אוזניים נורמלית היא בדרך כלל בעלת מרקם נוקשה או רך מעט, אבל אם זה הופך נוזלי, ייתכן וישנו זיהום בחלקה הפנימי של האוזן.

שעוות אוזניים יבשה אם שעוות האוזניים שלכם יבשה, יתכן והגוף שלכם זקוק לשומן רזה. שעוות אוזניים יבשה עשויה להצביע על זיהום בעור או בעית עור אחרת שגורמת לעור יבש.

האם בדקתם את האוזניים שלכם לאחרונה? שתפו את המאמר הזה עם כל בני המשפחה והחברים שלכם כדי שגם הם יוכלו לראות מה אומר מצב השעווה באוזניים שלהם על הבריאות הכללית שלהם.