היום גיליתי

זו הבחורה שאסור לכם להפסיק להילחם עליה

סוג הבחורה ששווה את המאבק עליה היא זו שמעודדת אותך להפוך לאדם טוב יותר.

יש בה משהו שמעניק לך מוטיבציה להפוך לגרסה הכי טובה של עצמך, לא בגלל שאתה רוצה להיות כמותה, אלא בגלל שאתה רוצה להיות סוג הגבר שמגיע לה.

היא יכולה להיות מעט ילדותית, מעט קנאית לפעמים ואפילו לחשוש שמא תשכח אותה, אבל היא אישה בוגרת. היא יודעת מי היא, מה היא אוהבת ולאן היא רוצה להגיע.

היא יודעת שיש לה פגמים וחסרונות, ולמרות הכל היא נלחמת, היא נאבקת בשדים שלה וזה נותן לה מספיק ביטחון להבין כמה אמיצה ומדהימה היא.

סוג הבחורה שכדאי להילחם עלי ההיא זו שתקשיב לך ולחלומות המטורפים שלך, ותעודד אותך ללכת בעקבותיהם, אפילו אם הם לא נשמעים הגיוניים לאף אחד אחר.

איתה, אתה לא צריך לחשוש להיות עצמך. אתה לא צריך להיות נבוך בגלל הטיפשות שלך או לשתות בירה ולצפות בשידורי ספורט בגלל שאפילו שהיא לא מבינה את כל החוקים, היא תיהנה להיות לצד הגבר שהיא אוהבת.

לבחורה ששווה להילחם עליה יש חלומות ותכניות משלה.

אתה חייב לזכור שיש לה חיים כשאתה לא בסביבה, וכשהיא לא מבלה בחברתך, היא עובדת קשה כדי להגשים את החלומות והתשוקות שלה. היא תהיה האישה שתשב לידך בערב חמישי, תשתה קפה, ותספר לך על מה שגורם ללב שלה לפעום, כולל כל הפרטים לגבי העבודה החדשה אליה היא רוצה להגיש מועמדות או הטיול שהיא רוצה לעשות.

יש משהו קסום בה והרוח והנפש שלה מותירה אותך משתוקק לעוד. לאחר שתבלה חודשים, ימים או אפילו שעות עם אישה כזו, אתה תבין שהיא שווה את זה. היא שווה כל מאמץ שאתה עושה כדי לשמור אותה בחיים שלך.

בבקשה, עשה את המיטב והילחם, כי אין הרבה בחורות כמותה. אם לא תילחם, תחיה חיים מלאי חרטות, ותמיד תתהה מה יכול היה לקרות לו ניסית.

לא כל בחורה שם בחוץ מעזה ללכת אחרי הלב והחלומות שלה בגלל שרבות מהן חוששות, או פוחדות להראות אהבה וחיבה. הרבה מעוניינות בנשיקות ותמונות חמודות, אבל הן לא מוכנות למערכת יחסים מחייבת.

הבחורה ששווה להילחם עליה מוכנה למחויבות. היא תמיד הייתה, היא פשוט חכתה לגבר הנכון.

הגבר שיעניק לה הכל וילחם עבורה, כדי שמערכת היחסים תוכל לעבוד.

תגובות פיסבוק
Exit mobile version