היום גיליתי

20 סדרות ב״נטפליקס״ שכולם יאהבו

״נטפליקס״ היא חברה מגניבה שמפיקה, משחררת ומשדרת את הסרטים ותכניות הטלוויזיה הטובות ביותר. היתרון הגדול של החברה הזו, שבזכותה כולם מעריצים אותה היא העובדה שהיא מעלה את כל הפרקים באותו היום. אז אתם יכולים להתארגן על שמיכה, חטיפים ולצפות בסדרה האהובה עליכם ברצף.

צוות האתר שלנו בחר סדרות ב״נטפליקס״ ששוות את הזמן שלכם.

5 הסדרות הטובות ביותר, ע״פ הצופים:

מראה שחורה, 2011 – עד היום

© Zeppotron

בעשור האחרון, הפכה הטכנולוגיה לחלק בלתי נפרד מחיינו. היום, קל יותר לשתף בעיה בפייסבוק מאשר לדבר עליה עם חבר קרוב. אז, בעולם של ״מראה שחורה״, אנשים לא יכולים לחיות ללא טכנולוגיה, ונראה כאילו זה רק מזיק להם ומסב להם סבל.
סדרה מעניינת שמציגה את ההשלכות השליליות של אנשים אשר מנסים להפוך מושלמים בעזרת טכנולוגיה.

בית הקלפים, 2013 – עד היום

© Media Rights Capital

הדמות הראשית, פרנסיס אנדרווד, הוא אחד האנשים המשפיעים ביותר בקונגרס. הוא חכם, אמביציוז ומדויק. בתמורה למשרת סגן הנשיא, הוא עוזר לגארת ווקר להפוך לנשיא. אבל לאחר הבחירות, פרנק מסורב. כשהוא נזעם, הוא מחליט לתכנן ולהתנקם ואשתו הנאמנה קלייר מסייעת לו.
סדרה אינטלקטואלית שמציגה בפני הצופים גם את הנסתר מעין

Godless, 2017

© NetFlix

בריון כעוס בשם פרנק גריפין, יחד עם חבורת הגורילות שלו, מטיל אימה על המערב הפרוע. הוא הורג אנשים ומותיר עיירות ריקות, ואין דבר שאיש יכול לעשות בנידון. פעם אחת, בנו החורג של פרנק מתעייף מכל זה, אז הוא עוזב את הכנופייה ולוקח עמו את כל מה ששדדו. הבריונים לא מתכוונים לאפשר לו לחמוק בקלות, אז הם מנסים למצוא אותו. במהלך החיפוש, הם מגיעים לעיירה לה בל, שם באופן מוזר דיו, חיות רק נשים.
סדרה נפלאה שמיועדת לא רק לחובבי המערבונים אלא גם לאלה שחושבים שהם לא.

13 סיבות למה, 2017 – עד היום

© Universal Studios

תלמיד תיכון בשם קליי ג׳נסון מוצא קופסה במרפסת שלו. בקופסה, הוא מגלה קלטות מנערה בשם האנה, שהתאבדה. בהקלטות, חנה מספרת על 13 סיבות מדוע היא עשתה זאת, וקליי אחת מהן.
סדרה קשוחה שגורמת לאנשים לחשוב על החיים שלהם מזווית שונה.

נרקוס, 2015 – עד היום

© NetFlix

הסדרה הזו עוסקת בפאבלו אסקובר. הממשל פחד ממנו, האנשים כיבדו אותו והשוטרים שנאו אותו.
סדרה דרמטית המבוססת על אירועים אמיתיים.

5 הסדרות שנשים יאהבו:

כתום הוא השחור החדש, 2013 – עד היום

© Tilted Productions

הדמות הראשית פייפר צ׳אפמן אוהבת את חייה ואת הדברים הקטנים כמו מקלחת בוקר או ארוחת בוקר נפלאה. אבל בגלל הטעויות שעשתה בעבר, פייפר נשלחת לכלא ל-15 חודשים. כעת היא צריכה לחיות ולשרוד בסביבה החדשה.
הסדרה הזו עוסקת באהבה, הישרדות והשדים בחייו של כל אדם.

הכתר, 2016 – עד היום

© Sony Pictures Television Production UK

הסדרה מספרת את סיפור חייה של המלכה אליזבת ה-2 ואת הסיפור של אנגליה. הסדרה מראה הכל – החל מהתנאים בהם חיה הדמות הראשית כשהייתה ילדה ועד לאירועים בני יומנו.
הסדרה זכתה בגלובוס הזהב עבור סדרת הדרמה הטובה ביותר.

קימי שמידט, 2015 – עד היום

© 3 Arts Entertainment

הסדרה הזו עוסקת בקימי שמידט – נערב שבילתה 15 שנים מתחת לאדמה כלאה בזרועותיו של מטורף דתי. לאחר שהשתחררה, היא מחליטה לשנות את חייה. היא עוברת לניו יורק ומנסה להתעדכן במתרחש. היא לומדת אודות טכנולוגיה, דברים חדשים, מתיידת עם אנשים חדשים ומפתחת את החיים האישיים שלה.
קומדיה קלילה ושנונה שכיף לראות אחרי יום קשה.

מומחה לכלום, 2015 – עד היום

© Universal TV

הדמות הראשית, דב, מככבת בפרסומות ובסרטים שאינם מכלכלים אותו כהוגן. הוא יוצא עם נערה שעמה אין לו ככל הנראה עתיד, ומבלה את זמן עם חברים שאינם בעלי משפחות עדיין. הוא נכנס למצבים אבסורדיים אבל החברים וחוש ההומור שלו עוזרים לו להתמודד איתם.
סדרה פשוטה בה כל אחד יכול לראות את עצמו

אהבה, 2016 – עד היום

© Apatow Productions

הדמויות הראשיות, מיקי וגאס, לא נראים כמו אנשים טובים. גאס הוא חנון ולוזר עם חלומות, אך אינו עושה כלום כדי להגשימם. מיקי היא בחורה מרדנית שנקלעת למצבים משונים לעתים קרובות. הם נפגשים, אך החיים האישיים שלהם עומדים בדרכם. האם הם יצליחו להיות יחד?
סדרה מעניינת שקשה להפסיק לצפות בה.

5 סדרות עבור אלה שאין מספיק קסם בחייהם:

דברים מוזרים, 2016 – עד היום

© 21 Laps Entertainment

בשנות ה-80 בעיירה פרובינציאלית קטנה, ילד בשם וויל נעלם בדרך מסתורית. המשפחה והחברים שלו יוצאים לברר מה עלה בגורלו. הוא פוצח בחקירה משלו והוא בטוח שהוא קרוב לתשובה. אבל הנערים לא יכולים לשער מול מה הם עומדים להתמודד.
סדרה מיסטית שתלכוד את תשומת לבכם ללא ספק.

סנס8, 2015 – 2018

© Studio JMS

הסדרה הזו עוסקת ב-8 אנשים שחיים בערים ובמדינות שונות, מדברים שפות שונות ובאים מתרבויות שונות. אבל כולם מחוברים באופן מנטלי. הם מרגישים זה את תחושותיו של האחר, עוזרים האחד לשניה, ורוכשים זה את כישוריו של זה. חוץ מזה, ישנם אנשים שצדים אותם וחושבים שהם מהווים איום לעולם כולו. על הדמויות הראשיות למצוא דרך לשרוד.
סדרה מבריקה ומעניינת מאוד.

ג׳סיקה ג׳ונס, 2015 – עד היום

© Marvel Studios Inc.

ג׳סיקה ג׳ונס היא העובדת היחידה בסוכנות חקירות פרטית. היא נטשה את הקריירה שלה כגיבורת על עבור דירה זולה. אבל העבר לא נותן לה לחמוק כשאדם מרושע אשר מצליח לשלוט ברצונותיהם של אנשים מופיע בעיר.
סדרה דינאמית מאוד ואינטנסיבית עד הפרק האחרון.

Marvel:דרדוויל, 2015 – עד היום

© Marvel Entertainment

הדמות הראשית מאט מרדוק מתעוורת בגלל תאונה בילדותו. אז, כל שאר החושים שלו מוגברים. לאחר שמתבגר, הוא מחליט להקדיש את חייו כדי להילחם בפשע. זו הסיבה שבמהלך היום, הוא עורך דין מצליח, ובלילה הוא דרדוויל.
לסדרה הזו יש אווירה נפלאה, ואתם חייבים לצפות בה ברצף.

לוק קייג׳, 2016 – עד היום

© NetFlix

לאחר ניסוי כושל, הדמות הראשית, לוק קייג׳, בורח מבית הסוהר ומנסה להתחיל את חייו מחדש. הוא מוצא כמה עבודות כדי לסגור את החודש ולא משתמש בכוחות שלו. אבל כשפושעים הורגים את האדם היחיד בו שם את מבטחו, הוא מחליט להגיח מהצללים ולדרוש צדק. הוא לא לובש מסכה ולא מסתיר את שמו, כך שכולם יודעים היכן למצוא אותו.
סדרה מעניינת שאיכשהו מתאימה לכל הקטגוריות: מכות, יריות ופרקים דרמטיים

5 תכניות שילכדו את תשומת הלב שלכם מהפרק הראשון:

סוכנות הבילוש של דרק ג׳נטלי, 2016 – 2017

© NetFlix
סדרה מעניינת בה כל פרק הוא יצירת מופת

The OA, 2016 – עד היום

© NetFlix

הדמות הראשית שבה הביתה לאחר 7 שנים של היעדרות. איש לא יודע מה קרה לה, והיא לא מספרת דבר. העניין המרכזי הוא שלמרות שהיא יכולה לראות, טרם היעלמותה – היא הייתה עיוורת.
סדרת דרמה נפלאה ומעניינת מאוד לצפייה.

ליליהאמר, 2012 – 2014

© Rubicon TV AS

פראנק, עבריין בגיל העמידה, מלשין על הבוס שלו למשטרה וחושש כי ייאלץ להתמודד עם אותם עבריינים. הוא נוסע לליליהאמר, נורווגיה. לאחר שהוא מגיע לעולם החדש הזה, הוא לא רוצה להשתנות ולהתאקלם – הוא משנה את הסביבה שתתאים אליו ויוצר אימפריה תת קרקעי משלו. בדיוק אז מתחילים מצבים משעשעים.
קומדיה קלילה שתשפר את מצב הרוח שלכם לאחר יום קשה.

קשר דם, 2015 – 2017

© Sony Pictures Television

משפחת רייבורן היא משפחה מאושרת וזוכה לכבוד מהשכנים. אבל זה לא כזה פשוט כמו שזה נראה. הכל משתנה כאשר דני, האח הצעיר, מגיע. הוא רוצה להתנקם באחיו על ההשפלה שעבר בילדותו.
הסדרה מתחילה מהסוף ואז אנחנו מגלים מה התרחש למעשה, ומדוע האירועים יכולים היו להתרחש רק באופן בו התרחשו.

סדרה של צרות, 2017 – עד היום

© NetFlix

לאחר תאונה, 3 יתומים, ויולט, קלאוס וסאני נותרים לבדם עם קרוב המשפחה היחיד שלהם, הרוזן אולף, שרק מעוניין בעושר שירשו. הילדים מנסים לספר לכולם את האמת אך איש לא מאמין להם. בגלל שמבוגרים אינם מבינים אותם, עוברים הילדים הרפתקאות שונות כשהם מנסים לגלות את האמת לגבי המוות שלה הוריהם.
מעשייה מופלאה עבור מבוגרים וילדים כאחד.

מהן התכניות החביבות עליכם ב״נטפליקס״? אילו תכניות אתם מצפים לראות בקוצר רוח? שתפו אותנו בתיבת התגובות בהמשך!

קרדיט תמונה ראשית Studio JMS

תגובות פיסבוק
Exit mobile version